In juli brak er een stuk van mijn verstandskies af, een diep hoekje.
Ik was letterlijk onderweg van de tandarts terug naar huis, peuzelend op pistachenootjes.
Omdat ik er niet echt last van had dacht ik te wachten tot het volgende bezoek. Het enige wat een soms een beetje lastig is, is dat er soms een zaadje van het brood aan blijft haken, dit haal ik er dan gelijk uit.
Nu is er gisteren weer een stuk afgebroken en tot mijn schrik zie ik aan de binnenkant een donker stuk zitten. Alsof dat de binnenkant van de kies is.
Morgenochtend kan ik bij de tandarts terecht, zal hij hem er gelijk uittrekken?
Ik ondervind verder geen last van mijn verstandskiezen, ik ben 34 en heb ze allemaal (nog). Bijgevoegd een foto, geprobeerd het duidelijk mogelijk te weergeven maar een iphone in je mond is niet echt heel praktisch of prettig. :-)
Ik was letterlijk onderweg van de tandarts terug naar huis, peuzelend op pistachenootjes.
Omdat ik er niet echt last van had dacht ik te wachten tot het volgende bezoek. Het enige wat een soms een beetje lastig is, is dat er soms een zaadje van het brood aan blijft haken, dit haal ik er dan gelijk uit.
Nu is er gisteren weer een stuk afgebroken en tot mijn schrik zie ik aan de binnenkant een donker stuk zitten. Alsof dat de binnenkant van de kies is.
Morgenochtend kan ik bij de tandarts terecht, zal hij hem er gelijk uittrekken?
Ik ondervind verder geen last van mijn verstandskiezen, ik ben 34 en heb ze allemaal (nog). Bijgevoegd een foto, geprobeerd het duidelijk mogelijk te weergeven maar een iphone in je mond is niet echt heel praktisch of prettig. :-)
Re: Gebroken verstandskies
Bedankt voor je reactie. Eerlijk gezegd hoop ik er ook een beetje op dat hij hem er morgen uittrekt, dan dat ik terug moet komen met het risico dat ik dan verder van huis ben. Ik ben niet bang voor de tandarts gelukkig en het is toch "maar" een verstandskies. ;-) Ik ben nu dus hier wat aan het navragen om me enigszins voor te bereiden wat hij morgen gaat doen.
Wat niet betekent dat je veel nabezwaren hoeft te hebben, maar het kan natuurlijk wel
De tandarts heeft afgelopen donderdag gelijk een foto gemaakt. Daarop bleek de wortel toch een beetje als een banaatje te lopen. Gezien de drukte bij de kaakchirurg en de afstand die ik steeds afleg naar hem (2u) verwees hij mij naar een kaakchirurg in de buurt en kan hem daar dus laten verwijderen. Had gehoopt dat hij het zelf zou doen, ben groot fan van mijn tandarts, kom er al vanaf mijn eerste fluorbehandeling (ik was 3 jaar oud) heeft mij nooit pijn gedaan en heb nooit wat (1 gaatje en ben 33 jr oud). Maar het is niet anders, ik moet me overgeven aan de arts die mij gaat behandelen. Ben benieuwd...
ps. etentje voor kerst met de schoonfamilie ging dus gewoon door. Gelukkig zijn ze leuk, dat scheelt een hoop! ;-)