Mijn situatie is als volgt: heb door een ongeluk 3 voortanden verloren. Omdat ik een crowded onderfront had, moest ik eerst een beugel om de onderkant naar achteren te krijgen, en dan kunnen de implantaten er in. Ik loop nu dus met een beugel en een plaatje, en dat is geen pretje.
Volgens mijn tandarts is mijn mond nu al lang klaar om de implantaten te krijgen, ben er pas geweest voor de beugel. Maar de implantoloog geeft niet thuis. In november zei hij dat hij spoedig met mij de planning zou doornemen. In de week kerst zei hij dat hij het druk had, dat ik maar niet meer moest bellen, want dat had ik een paar keer gedaan. Hij zou contact met mij opnemen. Mijn tandarts zou met hem contact opnemen, en daar hoor ik ook niets van.
Ja ik wil best wachten en niet ieder dag aan de telefoon hangen, maar ik word hier een beetje gek van.
Is het zo dat je een paar dagen niet toonbaar bent na het plaatsen van implantaten? bij mij is het dus boven-voor. Is het ook zo dat je een paar weken niet kan sporten? Dan moet ik wel goed plannen, want ik heb ook werk en een prive leven.
En ik zou onderhand wel weer eens normaal willen eten en praten, mijn ongeluk is echt al maanden geleden.
Graag jullie reactie of ik me aanstel of dat ik wel een beetje gelijk heb
Volgens mijn tandarts is mijn mond nu al lang klaar om de implantaten te krijgen, ben er pas geweest voor de beugel. Maar de implantoloog geeft niet thuis. In november zei hij dat hij spoedig met mij de planning zou doornemen. In de week kerst zei hij dat hij het druk had, dat ik maar niet meer moest bellen, want dat had ik een paar keer gedaan. Hij zou contact met mij opnemen. Mijn tandarts zou met hem contact opnemen, en daar hoor ik ook niets van.
Ja ik wil best wachten en niet ieder dag aan de telefoon hangen, maar ik word hier een beetje gek van.
Is het zo dat je een paar dagen niet toonbaar bent na het plaatsen van implantaten? bij mij is het dus boven-voor. Is het ook zo dat je een paar weken niet kan sporten? Dan moet ik wel goed plannen, want ik heb ook werk en een prive leven.
En ik zou onderhand wel weer eens normaal willen eten en praten, mijn ongeluk is echt al maanden geleden.
Graag jullie reactie of ik me aanstel of dat ik wel een beetje gelijk heb
Re: Wachten op de implantoloog
Ik vindt niet dat je je aanstelt hoor!!!!
Kan me goed voorstellen dat je zo snel mogelijk je implantaten wilt.
Denk dat ik in jou situatie een andere implantoloog zou bellen, als was t alleen maar om te informeren of dit de normale gang van zaken is.
Heel veel sterkte en dat je maar gauw geholpen mag worden.
Tilafa
Re: Wachten op de implantoloog
Ik sluit me aan bij het antwoord van tilafa.
Ik zou anders ook een andere implantoloog bellen als is het maar om te informeren of het bij hun zo ook de gang van zaken is.
Ik ben afgelopen 6 januari gegaan voor een gesprek bij de implantoloog en kon er dezelfde week nog terecht als het zou moeten.
Dus voor mijn gevoel is het niet de "normale" gang van zaken zoals jij beschrijft.
Ik wil je veel succes en sterkte wensen.
Groeten,
Marscha