Ik heb speed brackets. Nu is op dezelfde kies voor de derde keer het slotje los.
Eerste keer ging hij vrij snel na het plaatsen los. Gewacht tot de controle en afgelopen maandag hebben ze hem weer vast gezet.
Hij schoot een paar uurtjes later alweer los.
Volgende ochtend kon ik weer langskomen en hebben ze hem weer vastgezet. Op het moment dat de assistente de draad vast zette ging hij alweer los.
Omdat het een kroon is heeft ze hem toen met iets anders vastgezet.
Nu is hij dus alweer los gegaan.
Zouden die slotjes gewoon niet op kronen houden of is hij niet goed vastgezet? Ik heb weinig zin om elke keer dat slotje vast te laten zetten.
Eerste keer ging hij vrij snel na het plaatsen los. Gewacht tot de controle en afgelopen maandag hebben ze hem weer vast gezet.
Hij schoot een paar uurtjes later alweer los.
Volgende ochtend kon ik weer langskomen en hebben ze hem weer vastgezet. Op het moment dat de assistente de draad vast zette ging hij alweer los.
Omdat het een kroon is heeft ze hem toen met iets anders vastgezet.
Nu is hij dus alweer los gegaan.
Zouden die slotjes gewoon niet op kronen houden of is hij niet goed vastgezet? Ik heb weinig zin om elke keer dat slotje vast te laten zetten.
Re: Bracket voor de derde keer los (speed)
Zou dat erg nadelig zijn voor de behandeling? Als hij los zit doet hij natuurlijk niks. Ze zijn nu ook dicht tot 16 aug.
Toen heeft de orthodontist rond die tand dan maar een ringetje geplaatst, net zoals rond de kiezen, en nu komt hij niet meer los natuurlijk :lol:
de tandarts zet hem vast met elastiek, zodat het slotje niet meer heen en weer kan schuiven, maar nog wel kan kantelen rondom de draad. En dat schijnt geen probleem te zijn.