Vandaag bij de tandarts geweest.

Author:
dward
Posted:
di, 01/18/2011 - 11:37
Vandaag ben ik in lange tijd weer bij een tandarts geweest, het viel reuze mee ook de schade viel mee, er hoeft maar een kies uit en er moetten wat vullingen in. Wat een opluchting. Dinsdag heb ik een nieuwe afspraak.

Groetjes Edward
dward

Het zilverenkruis mijn tandarts polis ingetrokken om dat ik schuld zou hebben. Het punt is dat ik geen stuiver achterloop. Het zilverenkruis gaat uitzoeken waar de fout zit en zolang het onderzoek duurd heb ik geen tandarts verzekering. Ik ben dus woest omdat ik alle betalingen kan bewijzen

Groeten Edward
di, 01/25/2011 - 13:31 Permalink
dward

Ik geef da tandarts niet de schuld die kan er niets aan doen, hoewel ik me wel vreselijk voor l*l voelde staan. het zilverenkruis heb ik even een hele goede middag toe gewenst, en een klacht ingediend. Helaas koste mij het veel moeite om de stap te zetten en te gaan. Als ik de moed weer heb laat ik alles er wel uithalen dan ben ik er van af.

Groetjes Edward
di, 01/25/2011 - 17:05 Permalink
twilitekid

Ik geef da tandarts niet de schuld die kan er niets aan doen, hoewel ik me wel vreselijk voor l*l voelde staan. het zilverenkruis heb ik even een hele goede middag toe gewenst, en een klacht ingediend. Helaas koste mij het veel moeite om de stap te zetten en te gaan. Als ik de moed weer heb laat ik alles er wel uithalen dan ben ik er van af.

Groetjes Edward

Zonde! Je bent nu al zo ver gekomen. Hopelijk raap je straks, als het probleem met de verzekering is opgelost, toch de moed weer bij elkaar om te gaan. :smt023
di, 02/01/2011 - 23:31 Permalink
rommelkop79

Hallo Edward,

Wat een moed zeg! Ik leef met je mee?! Nieuwsgierig: moet er veel uitgehaald worden? Had je pijn vooraf je ging en was je daarvoor al erg lang niet geweest? Hoe lang precies?

Erg moedig dat je toch bent gegaan. Wat heeft je daartoe bewogen?

Groet,
Rommelkop
di, 03/01/2011 - 16:00 Permalink
dward

Hallo Edward,

Wat een moed zeg! Ik leef met je mee?! Nieuwsgierig: moet er veel uitgehaald worden? Had je pijn vooraf je ging en was je daarvoor al erg lang niet geweest? Hoe lang precies?

Erg moedig dat je toch bent gegaan. Wat heeft je daartoe bewogen?

Groet,
Rommelkop

Hallo Rommelkop,

Zo moedig ben ik ook weer niet hoor, een vervolg afspraak is er nog steeds niet. Een kies moet er zeker uitgehaald worden en twee mogelijk en ik heb nog twee gaten in mijn voortanden zitten. Pijn heb ik tot nu toe niet maar er breken steeds vaker stukjes van mijn tanden en kiezen af dat was de reden. Ik zie er heel erg tegen op, en ineens heb ik het moment en dan bel ik weer. Maar gat goed komen.

Groeten Edward
zo, 03/06/2011 - 19:26 Permalink
dward

hallo

Nou eindelijk een vervolg afspraak en dat door een enorme pijn die ik al een anderhalve week heb een steeds erger wordt. De afgelopen nacht kon ik bijna niet liggen, als ik ging zitten zakte de pijn merkbaar. Dit dwong me toch maar om even over mijn angst heen te stappen en te bellen 14.30 gaat er in ieder geval een kies uit moegelijk twee :(

Groeten Edward
ma, 05/23/2011 - 12:56 Permalink
dward

Hallo scaredycat

Zie ik tot mijn verbazing dat mijn antwoord is verdwenen.

Wel ik ben een kies armer dat was een kies die al een hele tijd geleden was afgebroken ik moet zeggen dat het mee viel in een tijd van een tien minuten was kies 1 eruit ( ik dacht toch dat zoiets wat sneller ging.) Toen kwam kies 2 mevrouw de tandars steekt een priem vormig ding in mijn kies begint te wrikken en ik vlieg tegen het plafond, dus een extra verdoving kwartiertje wachten en weer het idee dat mijn kaak aan flarden werdt getrokken poging 3 niet veel anders. Duidelijk een probleem, er zit waarschijnlijk een vette ontsteking in mijn kaak. Nu moet ik eerst aan de antibiotica en moet volgende week de inmiddels scheve kies er uit. Ondanks de laat ik maar zeggen tegenslag was de tandarts mevrouw erg vriendelijk en vondt het niet raar dat ik mijn i-pot knetter muziek opzette.

Groeten Edward
ma, 05/23/2011 - 21:09 Permalink