Na een vulling verloren te hebben had ik redelijk pijn bij het eten drinken van zoet en warme en koude dingen gehad, deze is toen gevuld en een dag later...gelukkig er weer uit gevallen (want met vulling had ik nog meer pijn!)
Nu is de kies weer gevuld en heb gelijk gevraagd aan de dienstdoende tandarts of er iets mis was waar door ik zo`n pijn had?maar deze kon ook niks vinden wat op een ontsteking of dergelijke leek dus op nieuw gevuld maar nu blijf ik met die zeurende hoofdpijn links zitten en gevoeligheid van linker kant van mijn mond..
Wat kan dat zijn? ik heb niet last van een dergelijke kies maar denk dat het toch uit mijn gebit moet komen?
(Ben zwanger als dat enigzins wat uit maakt)
Groetjes Deb
Nu is de kies weer gevuld en heb gelijk gevraagd aan de dienstdoende tandarts of er iets mis was waar door ik zo`n pijn had?maar deze kon ook niks vinden wat op een ontsteking of dergelijke leek dus op nieuw gevuld maar nu blijf ik met die zeurende hoofdpijn links zitten en gevoeligheid van linker kant van mijn mond..
Wat kan dat zijn? ik heb niet last van een dergelijke kies maar denk dat het toch uit mijn gebit moet komen?
(Ben zwanger als dat enigzins wat uit maakt)
Groetjes Deb
Re: Pijn zeurend gevoel linker kant van mijn hoofd en mond?!
Vulling -> eruit
Nieuwe vulling erin, dag later -> vulling eruit.
Weer een nieuwe vulling erin. Nu zeurende hoofdpijn.
Zijn er foto's gemaakt ?
Het klopt precies zoals uw zegt en nee er zijn geen foto`s gemaakt, al moet ik zeggen dat het soms wel wat weg ebt (het zeurende gevoel)
Debs
Geen probleem !, kan gebeuren !
Het gaat al weer wat beter begrijp ik. Het kan zijn dat de zenuw wat geririteerd is geweest, na een paar dagen verdwijnt dat meestal weer.
Mochten de klachten aanhouden of verergeren, dan doet u er goed aan even langs de tandarts te gaan.
Besteedt extra aandacht aan uw mondhygiëne tijdens de zwangerschap. In deze periode bent u "gevoeliger" voor tandvlees problemen.
Ik wens u het beste verder (uiteraard ook met de zwangerschap)
Groet!
Op dit moment is de pijn praktisch helemaal weg :D
En inderdaad nu ik zwanger ben heb ik meer klachten aan mijn gebit.
Ze zeggen wel "een kind krijgen kost je tanden" of zoiets maar deze keer komt het redelijk in de buurt :wink:
Heel erg bedankt voor de steun!
Met vriendelijke groet Debs