hoi allen, ik ben dus ook een beetje (heel erg veel) bang voor de tandarts. ik ben nu 39 jaar jong, en al ongeveer 23 jaar niet meer bij de tandarts geweets vanwege een slechte en pijnlijke ervaring bij mijn laatste bezoek. ik ben nu toch serieus aan het overwegen (voor de duizendste keer :oops: ) om toch weer het een en ander op te laten knappen.
mijn verzekering vergoed volgens mij tot € 500,- per jaar, weten jullie of ik voor dat geld een paar (gevoelige) kiezen kan laten trekken? of anders een richtprijs wat dat ongeveer gaat kosten.
alvast bedankt voor de reacties, groeten (bange) wezel
mijn verzekering vergoed volgens mij tot € 500,- per jaar, weten jullie of ik voor dat geld een paar (gevoelige) kiezen kan laten trekken? of anders een richtprijs wat dat ongeveer gaat kosten.
alvast bedankt voor de reacties, groeten (bange) wezel
Re: ook bang
succes !
voor dat geld kun je best een paar kiezen laten trekken hoor
maar als je in al die jaren dat je geen tandarts hebt gezien, wel goed hebt gepoetst, kunnen je gevoelige kiezen misschien ook wel gevuld worden ipv getrokken
ga voor een eerste controle naar de tandarts en laat een behandelplan opstellen, dan weet je precies wat er aan je gebit moet gebeuren en wat dat ongeveer gaat kosten
kom op, pak de telefoon en bel een tandarts
success en sterkte ermee
maar ik krijg al een misselijk gevoel in mijn buik bij het idee om een afspraak te maken. maar altijd met die pijnstillers lijkt me ook niet gezond, ik zie wel.
grts wezel
In andere woorden: Hoe eerder je die afspraak achter de rug hebt, des te eerder heb je weer een lekker gevoel in je hele lijf.
Laat ons maar weten hoe het je vergaan is. We horen graag van je! :) Alle berichten zijn welkom.