Geen pijn alleen vieze smaak na trekken verstandskiezen..

Author:
s0esie
Posted:
do, 02/03/2011 - 12:08
Ik heb maandag mijn verstandskiezen boven laten trekken! deed helemaal niet & ook geen napijn of nabloeding.
Wel is het bloedstolsel er spontaan uitgegaan dezelfde dag maar geen bloed erna meer verloren.

alleen nu heb ik wel af en toe wat een vieze smaak, en lees veel over een ontsteking!
Heeft iemand hier ervaring mee? want als er een onsteking is hoort er dan geen pijn bij??
Of is alleen de vieze smaak genoeg?

Groetjes, Suzanne
s0esie

bedankt voor je reactie! :wink: Maargoed spoel het na het eten altijd wat na met wat water & 2x per dag met perio aid mondspoeling. Ik durf er niet met mn tandeborstel over te gaan hou niet zo erg van wondjes haha.
Maarja het is netjes gehecht, en zie verder niets alhoewel kan ik het zelfs nauwlijks zien maar tandvlees is normaal van kleur & geen last van pijn! dus ik al het wel zien :smt006
do, 02/03/2011 - 19:00 Permalink
s0esie

Het is nu 8 dagen geleden en geen pijn! :smt001
Vandaag naar de tandarts geweest & de hechtings eruit laten knippen! zaten in de weg!
Ze heeft het gespoeld maar het zag er verder prima & schoon uit!
Iedereen zeurt over pijn & maken anderen ermee bang terwijl het eigenlijks per persoon verschillend is!
& het eigenlijks niet zo veel voorsteld! alleen zijn de hechtings wat vervelend :smt006

Maar ik had wel een hele erge stank in mn mond! brrrr.. wat een lucht! nu de hechtings weg zijn,
is dat volgens mij ook wel weg! die stank was niet te harden :smt003
wo, 02/09/2011 - 17:32 Permalink
Elskeburt

Ik heb iets soortgelijks (en daar wil ik iets over vragen).

8 dagen geleden is linksonder mijn vierde kies getrokken (dus niet de verstandskies, maar die ervoor). Verstandskies was nog niet door.
Die kies is doormidden gezaagd en er is ook een beetje in mijn kaakbot geboord.
Nu heb ik dus: 3 goede kiezen, een gat, en daarnaast komt de verstandskies binnenkort door.

Heb amper pijn, en de genezing gaat goed. Ik spoel 4x per dag met dat spuitje. Maar heb nu al een paar keer gehad dat ik er gewoon wat etensresten uit spoelde. En dat ik dan daarna nog 1x voor de zekerheid spoot (en dat ik dacht dat er niks meer uit zou komen), dat er dan een witachtig stinkend brokje uitkwam.
Zijn dat ook etensresten? Is het bindweefsel? Is het iets met bot? (het is met moeite fijn te pletten tussen de vingers)

Wat is het??
do, 03/31/2011 - 22:57 Permalink