Ik heb gisteren een beugel laten plaatsen voor het volgende PROBLEEM.
Ruimtegebrek boven en onderkaak hierdoor overlappen de tanden elkaar en staan scheef in de boog.
Verder in de bovenkaak staat mijn voortan in kruisbeet met de onderkaak.
Ten slotte mid-lijn verschoven.
Wat is de geschatteduur voor bovenstaande probleem. Van de ortho hoor ik niet echt een antwoord..........
Ps het doet zo een pijn..........
Ruimtegebrek boven en onderkaak hierdoor overlappen de tanden elkaar en staan scheef in de boog.
Verder in de bovenkaak staat mijn voortan in kruisbeet met de onderkaak.
Ten slotte mid-lijn verschoven.
Wat is de geschatteduur voor bovenstaande probleem. Van de ortho hoor ik niet echt een antwoord..........
Ps het doet zo een pijn..........
Re: Beugel.......PIJNNNNNNNNNN
Daar ben ik dus ook niet goed in, zodra de paracetamol in me mond is en ik voel dat het al begint te "smelten' dan krijg ik braakneigingen.....
geen antwoord op geschatte behandelduur
Thanks maar zelfs dan lukt het me niet. Dus ik zal de pijn maar proberen te overleven zonder paracetamol.....
En ja, ik heb ook veel pijn gehad en iedere keer weer als er een nieuwe draad in komt.
Paracetamol kun je op verschillende manieren in nemen. Er bestaan ook zetpillen en volgens mij ook vloeibaar. In ieder geval voor kinderen.
Ik zou het echt nemen hoor!
Ikzelf had de eerste week behoorlijke pijn, dat ik dacht hoe houd ik het vol, maar nu is er niet of nauwelijks pijn meer. Gewoon zacht en vloeibaar eten, het gaat vanzelf weg.
Pfff met die gedachte loop ik dus ook Jooph hoe houd ik het vol???? Waarom ben ik er aan begonnen? Maar dan lees ik topics op deze site dat geeft me weer moed.
Wat ik erg irritant vind is dat me bovenlip zo vreemd nu zit, hij valt niet over me beugel goed. Verder het praten en het slissennnnnnnnnn.
De gene die het bij mij heeft aangebracht die had het over misschien 2 jaar.
je hoeft niet per se pijn te hebben.
ik loop al n jaar met n beugel, nergens niet pijn gehad
slotjes zijn vervelend, daar heb ik wax voor gebruikt,
ik zou de ortho bellen, je hoort echt geen pijn te hebben, of ben ik gek?
Je kunt gerust de ortho bellen, maar die zal dan zeggen dat de pijn vanzelf minder gaat worden.
Geen mens is hetzelfde, dus iedereen zal andere ervaringen hebben met beugelpijn. Het is echt niet raar hoor, dat het in het begin erg gevoelig is. Je tanden hebben jaren lekker op hun plekkie gestaan, en worden opeens een kant opgedwongen die ze eigenlijk niet willen.
Bij de één gaat dat met pijn gepaard, bij de ander niet.
Jij hebt vast gewoon erg volgzame tanden, Grace. Die laten zich pijnloos sturen :smt003
Heb je de ZETPILLEN paracetamol al in huis???? Want geloof me, als je voor de volgende controle bent geweest heb je ze echt nodig!!!!
Kop op!! En veel succes!!
hahaha, ik denk dat de pijn dan wel iets minder is??? Of dat hoop ik dan maar........
Thanks