Author: papagena Posted: za, 03/19/2011 - 20:22 Niet deze, maar tand-implantaat.nl Misschien zijn er hier mensen die ook daar actief zijn (?) en weten wat ze eraan kunnen doen? Lieneke Re: Site gehacked Zo, daar staan geen fraaie teksten...Kan je niks aan doen! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren zo, 03/20/2011 - 09:09 Permalink papagena Re: Site gehacked Tja ik dacht, laat ik het hier toch maar posten, er is altijd een kansje dat hier ook iemand actief is die zich met die site bezighoudt bv ... Zijn zulke teksten zelfs niet strafbaar? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren zo, 03/20/2011 - 10:17 Permalink mecánico para … Re: Site gehacked gewoon lekker laten gaan. degene die daar post zal het wel weten. en of het kan,mag of acceptabel is......... denk van niet. maar goed, back to our core. wel lekker deuntje trouwens :smt003 Stuur privébericht Login of registreer om te reageren zo, 03/20/2011 - 10:33 Permalink de digitale tandarts Re: Site gehacked Bekend. .Turkse Script kiddies.. Kunnen alleen sites hacken die hun open source software niet updaten zodat ze gebruik maken van makkelijk te vinden gaten. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren zo, 03/20/2011 - 10:34 Permalink papagena Re: Site gehacked Ik vind het wel jammer, vond het een goede site, ik zou ze graag weer online zien! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren zo, 03/20/2011 - 10:48 Permalink 595 weergaves
Lieneke Re: Site gehacked Zo, daar staan geen fraaie teksten...Kan je niks aan doen! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren zo, 03/20/2011 - 09:09 Permalink
papagena Re: Site gehacked Tja ik dacht, laat ik het hier toch maar posten, er is altijd een kansje dat hier ook iemand actief is die zich met die site bezighoudt bv ... Zijn zulke teksten zelfs niet strafbaar? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren zo, 03/20/2011 - 10:17 Permalink
mecánico para … Re: Site gehacked gewoon lekker laten gaan. degene die daar post zal het wel weten. en of het kan,mag of acceptabel is......... denk van niet. maar goed, back to our core. wel lekker deuntje trouwens :smt003 Stuur privébericht Login of registreer om te reageren zo, 03/20/2011 - 10:33 Permalink
de digitale tandarts Re: Site gehacked Bekend. .Turkse Script kiddies.. Kunnen alleen sites hacken die hun open source software niet updaten zodat ze gebruik maken van makkelijk te vinden gaten. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren zo, 03/20/2011 - 10:34 Permalink
papagena Re: Site gehacked Ik vind het wel jammer, vond het een goede site, ik zou ze graag weer online zien! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren zo, 03/20/2011 - 10:48 Permalink
Re: Site gehacked
Zijn zulke teksten zelfs niet strafbaar?
maar goed, back to our core.
wel lekker deuntje trouwens
:smt003
Kunnen alleen sites hacken die hun open source software niet updaten zodat ze gebruik maken van makkelijk te vinden gaten.