Hoi,
Ik woon in Zwolle. Mijn kies is net afgebroken,dus ik moet naar de tandarts. Ik durf al 2 jaar niet meer. Dus ik wil graag naar een narcose tandarts,maar kan weinig vinden in de buurt. Alleen in het ziekenhuis Wezenlande,maar die willen eerst een doorverwijzing naar een gewone tandarts. Maar die heb ik nog niet. En verder wil ik eens kijken wat er in de buurt zit.... En ik wil graag binnen overijssel,omdat ik iemand moet regelen die na de narcose met me mee terug kan. Maar ik kan niet van iemand verwachten dat hij/zij het hele land met me doorcrosst.
Wie kan me helpen....????
groetjes
Ik woon in Zwolle. Mijn kies is net afgebroken,dus ik moet naar de tandarts. Ik durf al 2 jaar niet meer. Dus ik wil graag naar een narcose tandarts,maar kan weinig vinden in de buurt. Alleen in het ziekenhuis Wezenlande,maar die willen eerst een doorverwijzing naar een gewone tandarts. Maar die heb ik nog niet. En verder wil ik eens kijken wat er in de buurt zit.... En ik wil graag binnen overijssel,omdat ik iemand moet regelen die na de narcose met me mee terug kan. Maar ik kan niet van iemand verwachten dat hij/zij het hele land met me doorcrosst.
Wie kan me helpen....????
groetjes
Re: NARCOSE TANDARTSEN
Groetjes en ik hoop van je te horen!
Ik heb de sprong dus gewaagd en heb een afspraak gemaakt bij het cbtg te zwolle, ben inmiddels ook al geweest en heb er een hele fijne tandarts (vrouw) getroffen die me gaat helpen. Heb 21 sept de eerste afspraak staan voor de behandeling en de zenuwen gieren me nu al door de buik heen, terwijl ik weet dat ik bij haar wel in goeie handen ben, maar er moet zo veel gebeuren. En dan was ze ook nog zo lief om te zeggen dat het eigenlijk wel mee viel aangezien ik zo'n lange tijd niet bij de tandarts was geweest. Heb er gewoon een potje zitten janken. Gelukkig heb ik een lieve vriendin die voor de mentale ondersteuning meeging, had het heel stoer afgeketst maar was oh zo blij dat ze toch meeging. Nou ben benieuwd of jij ondertussen al geweest bent en wat je ervaringen zijn