ik durf niet te eten

Author:
heijnekamp
Posted:
di, 03/29/2011 - 14:26
Hallo allemaal. Ik heb een prangende vraag omdat ik honger heb. Vorige week is er nr 48 verstandkies getrokken bij de kaakchirurg. Op zondag heb ik voor het eerst wat gegeten en maandag stierf ik bijna van de pijn. Terug gegaan en deze heeft de wond uitgespoeld. ik ben naar huis gestuurd met de welbekende monoject

verder niets aan de hand zou je zeggen; maar ik ben een ENORME scheitert op het gebied van tand en kaak pijn elende.... dus ik durf niet spuiten in een pijnlijke open wond... en het gevolg hiervan is dat ik dus ook niet durf te eten... gisteren is alles door de kaakshirurg weer goed schoongespoeld en sinsdien eet ik niet.

maar ik kan dit niet eeuwig volhouden. en ik denk dat het nog wel een tijd duurt eer de wond dicht is... iemand tips voor me?? ik kan zo echt niet doorblijven gaan.. ik heb in 1 week mss 1 boterham op..
TechniekerJeetje

Tja, je kunt gewoon eten... Wel uitspoelen dus... Als jij netjes spoelt, dan zal het met de genezing ook wel goed komen.
De keus om niet te eten is helemaal aan jou! Het kan gewoon, misschien net als mijn voorganger al opperde, door te kauwen aan de andere kant....
Wel lekker voor de lijn zo!
di, 03/29/2011 - 20:03 Permalink
heijnekamp

idd. heel erg goed voor de lijn :(...k probeer het nu idd om aan de andere kant iets te eten en dat gaat redelijk.. alsik niet iets pak wat heel erg kruimeld. hoe lang moet ik dat spoelen eigenlijk volhouden? lijkt mij dat er een behoorlijk gat zit.. maar ik heb ook ergens gelezen dat de tong 7 x vergroot dus mss is het gat in mijn hoofd groter dan in werkelijkheid
wo, 03/30/2011 - 12:19 Permalink