Kies getrokken (voor de verstandskies) en behoorlijk napijn

Author:
kezmanomania
Posted:
ma, 10/11/2010 - 23:03
Ik heb vorige week dinsdag een kies laten trekken linksonder in de kaak. De juiste benaming weet ik niet maar de kies zat helemaal achterin, maar net voor de verstandskies die nu aan het doorbreken is. ZToen de kies is getrokken werd dit gehecht en ik mocht weer weg. Enkele dagen erna deed het behoorlijk pijn maar met pijnstillers was alles gewoon te verdragen. Nu, precies een week later heb ik nog steeds pijn. Dit is echter ander soort pijn. Het plekje waar de kies zat voelt heel hard aan in mijn kaak. Het pijnlijke gevoel wat ik hier aan overhoud is een soort van pulserende gevoeligheid die ook doorslaat naar mijn kiezen ernaast. Is dit ontstoken, is er niks aan de hand of juist wel? Verder heb ik ontstoken tandvlees, al een tijd en ja, die verstandskies direct naast de wond die doorbreekt. Als ik in mijn mond kijk dan zie ik dat de wond bijna dicht is maar ook dat het in het midden een beetje wit is. Hoort dit? Mensen met verstand van zaken, geef me a.u.b. advies. Alvast bedankt.
Elskeburt

Bij mij is toevallig 8 dagen geleden dezelfde kies verwijderd.
Ik heb nu ook een beetje 'andere' pijn, omdat:
- de verstandskies nu de ruimte heeft om door te komen (ik voel hem al door het tandvlees heen)
- de 3e kies (ook naast het gat dus) heeft nu de ruimte en kan zich ook gaan verplaatsen.
Het kan dus zijn dat je deze dingen voelt.
Sorry ik weet verder niet hoe het zit met het 'hard aanvoelen' van het gat...
do, 03/31/2011 - 23:14 Permalink