Vorig jaar had ik iedere keer een vieze smaak in mijn mond, dit heb ik aangegeven bij de tandarts.
Na een kwart jaar kwam daar ook nog een vieze adem bij en een verdikking van het tandvlees.
De tandarts heeft dit toen open gesneden.
De vieze geur was nog steeds niet over.
Weer opnieuw open gemaakt iets met de wortelpunt gedaan.(deze tand zit onder een brug)
Inmiddels was er al een half jaar voorbij.
Na wat pijnklachten en nog steed een vieze geur, bleek de wortel van deze tand dwars gebroken te zijn. Weer opengesneden en gevuld.
Na een jaar klachten en een stink adem is de tand uiteindelijk getrokken.
Pijn en geur weg.
Omdat nog niet duidelijk was of er een implantaat of een nieuwe brug zou komen is de oude brug terug geplaatst.
Nu blijkt het bot op die plek door de onsteking en het trekken van de tand verdwenen te zijn.
Was dit ook gebeurd als er eerder een actie was ondernomen?
Na een kwart jaar kwam daar ook nog een vieze adem bij en een verdikking van het tandvlees.
De tandarts heeft dit toen open gesneden.
De vieze geur was nog steeds niet over.
Weer opnieuw open gemaakt iets met de wortelpunt gedaan.(deze tand zit onder een brug)
Inmiddels was er al een half jaar voorbij.
Na wat pijnklachten en nog steed een vieze geur, bleek de wortel van deze tand dwars gebroken te zijn. Weer opengesneden en gevuld.
Na een jaar klachten en een stink adem is de tand uiteindelijk getrokken.
Pijn en geur weg.
Omdat nog niet duidelijk was of er een implantaat of een nieuwe brug zou komen is de oude brug terug geplaatst.
Nu blijkt het bot op die plek door de onsteking en het trekken van de tand verdwenen te zijn.
Was dit ook gebeurd als er eerder een actie was ondernomen?
Re: botloos
Wellicht had eerder trekken wel gekund, maar ik denk dat de tandarts voorzichtig geweest is omdat het een pijler van een brug betreft (stel je voor dat het geen verticale fractuur was geweest....)