IS DIT NORMAAL EN WAT NU? HELP??

Author:
Militiny
Posted:
do, 04/28/2011 - 13:24
Hey, ik ben een jaar terug van mijn tandarts weggegaan die zei dat ik geen beugel nodig had, toen ik naar mijn nieuwe tandarts ging(i.v.m. afstand) zei hij gelijk dat ik een beugel nodig had voor mijn overbeet. Natuurlijk ga ik van hem uit omdat ik er zelf natuurlijk geen verstand van heb.Hij stuurde me door naar de ortho van diezelfde praktijk. Nu heb ik mijn beugel een jaar en ik zou nog een jaar moeten. De beugel zou alleen voor mijn overbeet zijn want de rest stond al echt heel recht. Na een jaar staan mijn tanden schever dan voor dat ik mijn beugel kreeg. De orth is buitenlands en praat zeer onduidelijk en comminuceert weinig. Ook heeft mijn ortho geen handschoenen aan en proef je gewoon dat hij sigaren rookt. Toen ik hierna vroeg zei hij: ja ik kan er gewoon niet mee werken ik ontsmet ze goed enzo, kan dit kloppen?
Ook is er iedere maand wel wat aan de hand, iedere maand is mijn beugel los of is er iets dik ofzo altijd wel gerotzooi.
Ik wordt er gewoon een beetje hopeloos van. iedere keer als er iets gebeurt heeft hij wel smoesjes of geeft hij mij de schuld. De praktijk wordt volgens mij ook 2 x per jaar ofzo schoongemaakt want er liggen allemaal elestiekjes van andere mensen op de grond. Ook heeft mijn moeder eens opgelet op een koffievlek langs de stoel deze zat er de volgende afspraak( een maand later) er nog.
Maargoed allemaal punten die me dwars zitten, maar t ergste is nog dat mijn tanden steeds schever gaan staan.
Wat moet ik doen? Moet ik hem eruit laten halen? Ik weet het niet meer want die ortho wordt steeds boos of zegt niet zo zeuren.
Ik zou het heel fijn vinden als jullie me advies zouden willen geven of ervaringen willen delen.

Groetjes
Romy32

Hij stuurde me door naar de ortho van diezelfde praktijk.

Vraag je tandarts eens wat hij van de vorderingen vindt.
Hij zit in dezelfde praktijk, dus een keertje langsgaan moet geen probleem zijn, toch?
Misschien kan hij je geruststellen, of zegt hij juist dat het inderdaad niet goed gaat. In dat laatste geval kan hij eventueel contact opnemen met je orthodontist.

De praktijk wordt volgens mij ook 2 x per jaar ofzo schoongemaakt want er liggen allemaal elestiekjes van andere mensen op de grond.

Hmmm, na een dag werken ligt er bij ons ook altijd wel 't één en ander op de grond hoor. 't Is natuurlijk niet de bedoeling dat dat er de volgende dag nog ligt, maarja, dat weet je niet.

Ook heeft mijn ortho geen handschoenen aan en proef je gewoon dat hij sigaren rookt. Toen ik hierna vroeg zei hij: ja ik kan er gewoon niet mee werken ik ontsmet ze goed enzo, kan dit kloppen?

Dit hoort niet nee.
Hoe goed hij zijn handen ook ontsmet, hij hoort wel handschoenen te dragen.
vr, 04/29/2011 - 22:11 Permalink