Hulp nodig!

Author:
essences
Posted:
do, 04/28/2011 - 17:33
Ik heb vandaag twee tanden moeten laten trekken. Ik heb dus ook hechtingen gekregen. Mijn vraag is of ik dan aanstaande zaterdag al alcohol mag drinken of niet? En als ik dit wel doe, wat zijn dan de gevolgen?
Als dit niet mogelijk is, is het dan wel mogelijk om over 1 weekje alcohol te drinken?

Alvast bedankt voor het antwoord op mijn vragen!
:smt001
wilria

nou, nou, iets meer geduld voor een antwoord mag best hoor. en als het zo dringend is, had het dan even aan je tandarts gevraagd

ik ben geen tandarts dus heb geen idee of je zaterdag aan de alcohol kunt
vr, 04/29/2011 - 01:11 Permalink
vV

ik snap niet wat er dringend is aan wel of niet alcohol mogen drinken.... bij twijfel gewoon niet doen, je kan ook lol hebben zonder ...

maar goed er is op zaterdag voldoende tijd tussen het trekken gisteren en de invloed van de alcohol (ik neem aan niet gelijk in de ochtend..)

Overigens vraag ik mij af waarom, als het zo belangrijk is, dit niet gevraagd is bij de behandeling (voorafgaande, tijdens inwerken verdoving bv).

ik ben misschien een beetje flauw in mijn reactie, maar lees je eigen vraag nog eens door, en denk er eens over na hoe dit overkomt.....
vr, 04/29/2011 - 13:09 Permalink
Workie

ik snap niet wat er dringend is aan wel of niet alcohol mogen drinken.... bij twijfel gewoon niet doen, je kan ook lol hebben zonder ...

maar goed er is op zaterdag voldoende tijd tussen het trekken gisteren en de invloed van de alcohol (ik neem aan niet gelijk in de ochtend..)

Overigens vraag ik mij af waarom, als het zo belangrijk is, dit niet gevraagd is bij de behandeling (voorafgaande, tijdens inwerken verdoving bv).

ik ben misschien een beetje flauw in mijn reactie, maar lees je eigen vraag nog eens door, en denk er eens over na hoe dit overkomt.....
Vandaar ook mijn flauwe opmerking bovenaan. Al had ik een echt zinnig antwoord aan jullie overgelaten :wink:
vr, 04/29/2011 - 15:40 Permalink