Hallo Mensen,
Sinds een week heb ik ivm mijn tandenknarsen en tanderosie een plastic bitje gekregen voor snachts. Ik heb hem trouw in gehad en merk ook zeker wel verschil. Het is misschien raar maar 1 van mijn voortanden staat nu rechter (kan dit door het bitje komen?). Ook heb ik het gevoel dat mijn voortanden nu iets korter zijn.. is dit mogelijk door een plastic bitje of haal ik me nu dingen in het hoofd die niet waar zijn?
Alvast bedankt voor hulp
Milou
Sinds een week heb ik ivm mijn tandenknarsen en tanderosie een plastic bitje gekregen voor snachts. Ik heb hem trouw in gehad en merk ook zeker wel verschil. Het is misschien raar maar 1 van mijn voortanden staat nu rechter (kan dit door het bitje komen?). Ook heb ik het gevoel dat mijn voortanden nu iets korter zijn.. is dit mogelijk door een plastic bitje of haal ik me nu dingen in het hoofd die niet waar zijn?
Alvast bedankt voor hulp
Milou
Re: Voortanden korter door plastic bitje?
Heel erg bedankt voor je snelle berichtje, maar ik heb een plastic bitje voor de hele bovenkant dus niet alleen de voortanden.
Maar als het wel een bitje is voor de hele bovenkant, is het dan helemaal niet schadelijk en kunnen de bovenstaande dingen in principe niet gebeuren?
dankjewel
Milou
Dat stelt me gerust!! Het bitje kan mijn voortanden dus ook niet verkorten?
groetjes
Milou
Oh en ben verder een beetje neurotisch over mn tanden ;)