Hallo, ik lees heel wat spannende en dappere verhalen op dit forum, morgen ga ik naar de tandarts, slaap al dagen super slecht. Heb angst maar ga wel. Niet vaak naar controle, zou ik vaker moeten doen. Laatste keer was begin februari, toen stukje kies aan de zijkant was afgebroken. Heb me nu wel aangeleerd meteen te gaan als er iets is, was een kies met al hele oude vulling. Mijn eigen tandarts was er niet dus andere tandarts, heel aardig en begripvol maar ik heb 2 weken na-pijn gehad, het ringetje wat ze om de kies plaatsen waarmee het nieuwe wandje van de kies werd vastgehouden had in mijn tandvlees gesneden en toen de verdoving was uitgewerkt heb ik daar 2 weken last van gehad, dat had ik nog nooit meegemaakt. Ga morgen ook aan tandarts vragen hoe dat kan, lijkt me niet gewoon dat het zo lang duurt. Ben na vorige keer niet terug gegaan daarvoor.
Nu heb ik kiespijn precies bij die zelfde kies, onderaan, doet pijn. Ik ga maar gewoon want gaat niet vanzelf over. Door vorige ervaring van lange napijn weer banger geworden dan ik daarvoor was. Er gaat niemand mee.
Fijn dit forum, kan je het van je af schrijven!
Nu nog proberen te slapen....
Nu heb ik kiespijn precies bij die zelfde kies, onderaan, doet pijn. Ik ga maar gewoon want gaat niet vanzelf over. Door vorige ervaring van lange napijn weer banger geworden dan ik daarvoor was. Er gaat niemand mee.
Fijn dit forum, kan je het van je af schrijven!
Nu nog proberen te slapen....
Re: morgenochtend is het zo ver
hoe is het gegaan??
ik heb 2 slopende dagen gehad maar hopelijk is het voor mij nu achter de rug!!
ben benieuwd hoe het jou is vergaan..