Ik heb in november 2010 mijn kies rechtsachter opnieuw laten vullen,omdat ik last had van de kies,de tandarts ze3i; het is een lekkende vulling,sinds die tijd heb ik bij tijd en wijlen last van de kies.Ik ben 4 weken geleden er mee naar de tandarts geweest,omdat de kies op verschillende momenten gevoelig is voor koud,en soms warm,het ene moment is de kies veel minder of meer gevoelig voor koud en / of warm, dan het andere moment. Ik kan ook slecht kauwen op de kies,is heel gevoelig,automatisch kauw ik aan de andere kant, de kaak zeurt steeds van weinig, tot veel op een dag.
Voor 4 weken geleden heeft de tandarts een foto gemaakt,er was helemaal niets op te zien,zei hij ook niet met een vergrootglas op de foto van de kies,hij vermoedde dat ik oorontsteking had,wat ik dus achteraf niet had,ik heb wel een amoxilinekuur gekregen toen.
Vandaag weer gebeld,of ik morgen kan komen,de tandarts zal wel denken ...komt ze weer,ik zie niks,tis wel een hele grote vulling. Wie heeft een idee, ik wil er graag zo snel mogelijk vanaf..........
Voor 4 weken geleden heeft de tandarts een foto gemaakt,er was helemaal niets op te zien,zei hij ook niet met een vergrootglas op de foto van de kies,hij vermoedde dat ik oorontsteking had,wat ik dus achteraf niet had,ik heb wel een amoxilinekuur gekregen toen.
Vandaag weer gebeld,of ik morgen kan komen,de tandarts zal wel denken ...komt ze weer,ik zie niks,tis wel een hele grote vulling. Wie heeft een idee, ik wil er graag zo snel mogelijk vanaf..........
Re: wat heb ik nou toch met mijn kies???
ben vorige week met acupunctuur begonnen voor op de langere termijn
maar word gek van de pijn soms bah
maar heb nu ook vlak naast mijn neus pijn, echt dat bot, en een druk ervaar ik daar, dus hoop echt dat het de bijholte ontsteking is en niet iets aan mijn kiezen, ben er zo klaar mee, eten is helemaal niet pijnlijk, gelukkig, want eten aan de andere kant gaat niet, mis daar 2 kiezen en de 3e moet ik laten trekken, die blijft onder de apex ontsteken, maar daar heb ik geen pijn aan
dat is eind november gebeurd , toen was het ontstoken en heb nu precies dezelfde klachten, maar heb weer eens een kuurtje en ben met accupunctuur begonnen, dat schijnt preventief te werken op lange termijn
Heb je al met je je huisarts eens besproken om carbamazepine te gebruiken. Momenteel ben ik weer goed stabiel na een paar maanden carbamazepine dan wordt de zenuwoverdracht gedempt.
Probeer je gebit te ontlasten en let op of je niet loopt te stressbijten.
Overdag als je je mond dicht hebt je tong tussen je kiezen leggen dan kun je niet onbewust gaan bijten. Veel gebitsklachten komen voort uit persen en knarsen. Je tandarts kan aan de conditie van je gebit vaststellen of je dit doet.
maar is dat medicijn wellicht dan ook iets voor mij,
waar is dit medicijn precies voor?
Ik heb over mijn problemen ook een topic, zie bij klachten na apexresectie. Veel mensen hebben last van pijnklachten in het kaakgebied en de oorzaken kunenn legio zijn zo kunnen pijnklachten ook voortkomen uit de kaakgewrichten.
Groet
Rob
Ik twijfel heel erg,de tandarts zei; als er met een week nog geen verbetering is,dan kun je een WKB overwegen?? Ik twijfelen,toch maar doorlopen zo,of een WKB??
Daarbij ben ik erg angstig voor de tandarts...
14 juni terug om het af te maken, probeer het eens anders ook, succes
Als het dan nog niet beter is een WKB pfff
Oe wat klinkt dat eng van jou brrrr
dan ben ik eens benieuwd of het helpt bij jou, wat een gedoe he :smt017
de verdoving zit er nog in.
Hoe staat het met jou?
de dag erna terug naar de tandarts , want de kies waar ik de maandag ervoor de wkb had gehad klopte als een wildeman, weer opengemaakt en schoongemaakt, over 2 weken terug om af te maken
nu sinds gisteren weer een zeurend gevoel in een andere kies en ik word er willlllllllllllllllld van zal ik je zeggen, durf bijna niet op vakantie te gaan
en met jou?
Tussen de wkb en de klachten van het kloppen,hoeveel dagen zat daar tussen dan?
heeft het opnieuw openen geholpen?
Ooh wat erg voor je dit is echt absurd, sterkte ,maar daar gaat het niet mee over hé,
anders laat toch trekken wat je nog kunt missen.
Ik kom vanmorgen uit bed,met een bult pijnstilling iboprufen en paracetamol cod
dus de pijn is onder controle,
ik hoop dat ik geen last krijg,wanneer ik de pijnstilling minder?
Volgend de tandarts was het goed gelukt.
Hoe is het nu? Ik heb 5 dagen pijn gehad, 7 dagen geen pijn en sinds 6 dagen weer een zeurderig gevoel, ga vandaag voor de 3e keer de kanalen laten schoonmaken, hopelijk ook de laatste keer.
Nu zakt die noodviulling helemaal in,is dit normaal?
Laat even weten hoe het je gegaan is?