Ik heb een probleem met mijn voortanden.
Door tandenknarsen zijn die voortanden super dun geworden. Nu zelfs zo dun dat eentje aan de achterkant enorm gevoelig is geworden. Ook ben ik bang dat er helemaal boven tegen het tandvlees een gaatje zit want met iets eten schiet ik met het moede hoofd zowat door het plafond :smt012
Wat zouden ze hier aan kunnen doen.??????
Ik heb wel eens een vooraanzicht reparatie gehad een mijn andere voortand omdat er scheurtjes in het glazuur zaten.
Verdoven deed de tandarts onder de neuswortel???? 2 prikken. Geen fijne prikken hoor dat vond ik enorm vervelend. Nu hoor ik vaak dat als er aan achterzijde van je voortanden geboord moeten worden je zeer pijnlijke prikken in je gehemelte krijgt. :smt017
Wie weet hier iets over.
En ja...., ik wiebel als de pest want ik ben een anti-held bij de tandarts en voor prikken in de mond..... daar ben ik altijd benauwd voor.
Wie kan mij meer vertellen.
Door tandenknarsen zijn die voortanden super dun geworden. Nu zelfs zo dun dat eentje aan de achterkant enorm gevoelig is geworden. Ook ben ik bang dat er helemaal boven tegen het tandvlees een gaatje zit want met iets eten schiet ik met het moede hoofd zowat door het plafond :smt012
Wat zouden ze hier aan kunnen doen.??????
Ik heb wel eens een vooraanzicht reparatie gehad een mijn andere voortand omdat er scheurtjes in het glazuur zaten.
Verdoven deed de tandarts onder de neuswortel???? 2 prikken. Geen fijne prikken hoor dat vond ik enorm vervelend. Nu hoor ik vaak dat als er aan achterzijde van je voortanden geboord moeten worden je zeer pijnlijke prikken in je gehemelte krijgt. :smt017
Wie weet hier iets over.
En ja...., ik wiebel als de pest want ik ben een anti-held bij de tandarts en voor prikken in de mond..... daar ben ik altijd benauwd voor.
Wie kan mij meer vertellen.
Re: Dunne voortanden + verdoving