Hallo,
Afgelopen maandag zijn er 4 kiezen getrokken (links boven en rechts boven een verstandskies, rechts onder een verstandskies en de gewone kies ernaast).
Nu heb ik nog steeds erg veel last van mijn kaak en wang aan de rechterkant. Ik heb het gevoel alsof ik mijn wang kapot heb gebeten, maar dat is niet het geval (dat is ook te zien). Verder doet de kies rechtsonder nu erg zeer, die naast de getrokken kiezen zat.
Pijnstillers lijken steeds minder te helpen en het is een zeurende pijn.. Ik heb geen korts of een vieze smaak in mijn mond.. Kan de wond/wang ontstoken zijn? En wat is die pijnlijke kies? Komt dat gewoon door het wrikken en boren?
Alvast bedankt voor de reacties!
Afgelopen maandag zijn er 4 kiezen getrokken (links boven en rechts boven een verstandskies, rechts onder een verstandskies en de gewone kies ernaast).
Nu heb ik nog steeds erg veel last van mijn kaak en wang aan de rechterkant. Ik heb het gevoel alsof ik mijn wang kapot heb gebeten, maar dat is niet het geval (dat is ook te zien). Verder doet de kies rechtsonder nu erg zeer, die naast de getrokken kiezen zat.
Pijnstillers lijken steeds minder te helpen en het is een zeurende pijn.. Ik heb geen korts of een vieze smaak in mijn mond.. Kan de wond/wang ontstoken zijn? En wat is die pijnlijke kies? Komt dat gewoon door het wrikken en boren?
Alvast bedankt voor de reacties!
Re: Pijnlijke kies naast getrokken kies
Niet leuk doch wel verstandig om te doen denk ik.
Sterkte.
Ik heb inmiddels al minder last, gelukkig. Nog wel wat zeurende pijn, maar die is op te lossen met 2 Nurofen per dag :-) (in plaats van 3 ibuprofen 600mg met tussendoor paracetamol..)
Hoe is het nu met je, ik hoop dat je pijnklachten verder zijn afgenomen.
Als je 4 kiezen hebt laten dan krijgt je kaak best wel een optater en dan moet vooral het kaakbeen weer tot rust komen.
Sterkte
Groet
Rob
Bedankt voor je reactie! Ik voel me inmiddels alweer kiplekker! Ik voel wel dat die kaak nog een beetje beurs is, en die kiezen weer moeten wennen aan kauwen, maar verder gaat alles gelukkig weer goed :-)