Vanochtend een afspraak gemaakt bij de tandarts. Bij het controle consult van 3 maanden geleden kreeg ik het advies om een aantal oude vullingen te laten verwijderen. Mijn tandarts is een begripvolle, geduldige vrouw die alles wat zij doet verteld en mij alle ruimte geeft om aan te geven als ik even wil dat ze stopt.
Ze heeft 2 assistentes en bij het weggaan wilde de assistent direct een afspraak plannen voor een paar dagen later. Hier kan ik dan moeilijk mee omgaan. Wil graag de ruimte en tijd om zelf een afspraak te maken. Ff wennen aan het idee.
Nu heb ik, onnodig, lopen uitstellen. Gevolg pijn in mijn achterste kies bovenaan. Die oude vulling dient dus vervangen te worden. Het is een kies die al voor het overgrote deel gevuld is, dus ik hoop dat er nog wat te redden is.
Kan morgen gelukkig al terecht, als je kiespijn hebt, wil je wel.
Toch zie ik er enorm tegenop. Baal ervan dat zoiets mijn hele denken kan bepalen.
Heeft iemand nog waardevolle tips ter voorbereiding.
Groetjes,
LL
Ze heeft 2 assistentes en bij het weggaan wilde de assistent direct een afspraak plannen voor een paar dagen later. Hier kan ik dan moeilijk mee omgaan. Wil graag de ruimte en tijd om zelf een afspraak te maken. Ff wennen aan het idee.
Nu heb ik, onnodig, lopen uitstellen. Gevolg pijn in mijn achterste kies bovenaan. Die oude vulling dient dus vervangen te worden. Het is een kies die al voor het overgrote deel gevuld is, dus ik hoop dat er nog wat te redden is.
Kan morgen gelukkig al terecht, als je kiespijn hebt, wil je wel.
Toch zie ik er enorm tegenop. Baal ervan dat zoiets mijn hele denken kan bepalen.
Heeft iemand nog waardevolle tips ter voorbereiding.
Groetjes,
LL
Re: Baal van mijn eigen angst
Re: Baal van mijn eigen angst
En zorg dat je een sportdrankje in huis hebt en rietjes. Als je dan nog last hebt van de verdoving
en je dus niet goed kunt eten kun je daarmee iig zorgen dat je de nodige energie binnen krijgt.