Ik heb een paar vraagjes, ik stel ze graag hier omdat ik het ook graag van andere wil horen en niet alleen van mijn tandarts.
Ik ben pas bij de tandarts geweest voor een pocketonderzoek.
Ik heb zelf geen flauw idee wat het precies inhoud, mijn tandarts was er ook wat onduidelijk over.
In ieder geval waren er 4 pockets die boven de 4 kwamen, hiervan is speeksel, bloed afgenomen en wordt nu onderzocht in het laboratorium.
Toen ik de vraag stelde of het ernstig was kreeg ik het antwoord dat het niet helemaal goed zat, en er waarschijnlijk bacteriën zitten die er niet thuishoren.
Ik ben er best wel van geschrokken en vandaar mijn vraag ook hier, misschien dat mijn tandarts het wat grof heeft gebracht.
Ik maak me nu best wel zorgen over mijn gebit en ik weet nu niet of het nodig of onnodig is.
Ik heb ook nog een vraag over tanden witten.
Mijn tanden zijn best geel, ik denk door het roken en veel thee drinken, daar ben ik nu onderhand mee gestopt maar wil weer witte tanden hebben, poetsen helpt echt niet!
Nu heb ik een tijd geleden whitening gekocht (ik zie net dat je geen links mag posten naar producten).
Het is een soort injectiespuit met vloeistof en een led lampje erbij en een kaartje met fase's van geel naar wit.
Nu na dat ik bij de tandarts ben geweest twijfel ik of ik het wel gebruiken kan met een slecht gebit.
Ik heb namelijk ook wat tanderosie en lees dat ik absoluut moet stoppen met zuren, ik vroeg me af of in zo'n kit ook zuren zitten en of het gebruikt kan worden als je tanderosie hebt.
Ook weet ik dat ik nog wat gaatjes heb die gemaakt moeten worden kan dit kwaad met een whitening voor je tanden? Of moet ik eerst absoluut de gaatjes laten vullen?
Is deze whitening betrouwbaar of is het troep en slecht voor je tanden?
Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden, vooral de eerste want ik maak mij best zorgen.
Ik ben pas bij de tandarts geweest voor een pocketonderzoek.