kiespijn; mijn tandarts weet het niet?

Author:
john laar
Posted:
vr, 06/03/2011 - 23:52
Hallo,

Ik heb tandpijn.
1 kies is in december 2010 weer gevuld, ivm. een gaatje, met composiet.
na 3 maanden pijn; tandarts zei; misschien overgevoelig, komt vaak voor bij composiet met koud/warm water.
na 1 maand, stuk van composiet afgeslepen,
na 1 maand, woensdag nog een flink stuk, omdat die kies op 1 stukje op bovenkies raakte.
nu heb ik nog ergere pijn; kan dit doordat er te veel van de kies is afgeslepen?
ik heb 4 jaar geleden ook slotjes gehad; en ik zie nu dat die kies flink tegen de buurtanden zit; het draadje vh. flossen, gaat er net door heen, maar is dan wel kapot.
is het mogelijk dat door de vulling in december 2010 de kies is "uitgezet", en zo de buurkies en tand raakt?, waardoor de kies overgevoelig wordt?

graag advies.

mvg,
John van Laar
Miriam1978

@john: Gewoon laten trekken alles, hoef je nooit meer een tandarts te zien :smt005 .
Alleen de bijwerkingen van Kukident zijn niet te verwaarlozen ;).
@alle tandartsen van dit forum: hopelijk laten jullie je niet ontmoedigen door dergelijke lieden, ik waardeer dit forum enorm en zo ook jullie expertise.

Miriam (bepaald geen tandarts :lol: )
zo, 06/05/2011 - 00:17 Permalink
vV

@miriam: wij zijn professioneel genoeg daar op een wijze mee om te gaan dat de goedbedoelende en serieuze forumbezoekers daar niet de dupe van worden. en een serieuze vraag zelfs van dit soort leiden zal ik serieus beantwoorden. indien mogelijk tenminste.
Ik laat mij niet wegjagen door dit soort lieden hoor. Ik snap alleen niet wat je met een degelijke instelling hier te zoeken hebt. maar dat is hun probleem, niet het mijne.
zo, 06/05/2011 - 11:47 Permalink
mecánico para …

nee ontmoedigen niet, maar af en toe effe lekker terug hakken is voor de mens achter de tandarts wel lekker. Daarna komen dit soort figuren op mijn lijst "nooit meer beantwoorden" en als ze te ver gaan blokkeren de moderators hun de toegang. Dat is wat mij betreft ook genoeg.
zo, 06/05/2011 - 12:27 Permalink