Hallo,
Sinds twee dagen heb ik een zeurende pijn in mijn linker onder kaak, tevens doet het ook pijn aan mijn achterste onder kies.
Hoofdpijn komt er ook nog is bij kijken, dit alles is in twee dagen plotseling ontstaan.
Ibuprofen en paracetamol werken niet, heb 5 x 400g advil gehad en 1 x 500g paracetamol, maar desondanks heb ik nu om drie uur s'nachts nog steeds pijn en komt slapen er niet van.
Ik heb al een afspraak gemaakt met mijn tandarts, maar dit is pas over een week.
Wat zou het eventueel kunnen zijn ? :(
Sinds twee dagen heb ik een zeurende pijn in mijn linker onder kaak, tevens doet het ook pijn aan mijn achterste onder kies.
Hoofdpijn komt er ook nog is bij kijken, dit alles is in twee dagen plotseling ontstaan.
Ibuprofen en paracetamol werken niet, heb 5 x 400g advil gehad en 1 x 500g paracetamol, maar desondanks heb ik nu om drie uur s'nachts nog steeds pijn en komt slapen er niet van.
Ik heb al een afspraak gemaakt met mijn tandarts, maar dit is pas over een week.
Wat zou het eventueel kunnen zijn ? :(
Re: Pijn aan linker onderkaak/kies/ hoofdpijn
Klinkt mij bekend in de oren en ik had een ontsteking in mijn kies. Erg raar dat je pas over een week terecht kan, die tandarts blijven bellen dat je veel pijn hebt. En anders een andere tandarts bellen?
Re: Pijn aan linker onderkaak/kies/ hoofdpijn
Verdoving gehad en het is schoongemaakt, moet nog terug komen voor een vervolg afspraak.
De pijn daarentegen is niet verdwenen, de napijn blijkt normaal te zijn niettemin vannacht wederom geen oog dicht gedaan.
Paracetamol/Ibuprofen heb het allemaal geprobeerd, werkt allemaal voor 15min en dan mag ik weer genieten van die steken.
Iemand advies/suggesties om de pijn te doen verminderen/verdwijnen ? :-?