Hallo,
Ik heb een vraag namenlijk of het mogelijk is om mijn 2 voortanden en een ernaast wat korter te laten maken?
Deze zijn ooit afgebroken en van comosiet matereaal opgebouwd en ben vanmorgen bij de tandarts geweest en hij heeft deze weer opnieuwd opgebouwd maar vind ze eigenlijk te lang en groot.
Nou heb ik nog wel een andere afspraak maar is het geen onmogelijk, rare vraag om te stellen?
Ben er wel blij mee maar toch.
Groetjes
Ik heb een vraag namenlijk of het mogelijk is om mijn 2 voortanden en een ernaast wat korter te laten maken?
Deze zijn ooit afgebroken en van comosiet matereaal opgebouwd en ben vanmorgen bij de tandarts geweest en hij heeft deze weer opnieuwd opgebouwd maar vind ze eigenlijk te lang en groot.
Nou heb ik nog wel een andere afspraak maar is het geen onmogelijk, rare vraag om te stellen?
Ben er wel blij mee maar toch.
Groetjes
Re: Tanden iets korter maken?
En is het geen rare vraag om aan de tandarts te stellen aangezien hij mijn gebit zo mooi heeft gemaakt vergeleken hoe het was durf ik het niet goed te vragen want stel dat hij daar weel heel veel werk aan heeft of het kan niet.
Nee hoor, dat is geen rare vraag.
Wanneer heb je die andere afspraak? Want het is misschien wel goed jezelf eventjes de tijd te geven om te wennen aan je 'nieuwe tanden'. Best kans dat je ze over een paar weken prima vindt, gewoon omdat je eraan gewend bent.
Misschien ook niet, en dan kun je je vraag gerust stellen.
Over een week heb ik de afspraak weer.
En hoe zit het met korter maken, is dat veel werk?