Ik wil graag een nieuwe tandenborstel kopen.
Nou kwam ik op internet de oxyjet tegen.
Ik weet alleen niet of er ook gewone poetsborsteltjes op kunnen.
Je hebt ook een 'flosser' oxyjet kun je daar mee poetsen of niet?
Het ziet er namelijk gewoon uit als poetsborsteltjes..
Weet iemand dat hier?
Nou kwam ik op internet de oxyjet tegen.
Ik weet alleen niet of er ook gewone poetsborsteltjes op kunnen.
Je hebt ook een 'flosser' oxyjet kun je daar mee poetsen of niet?
Het ziet er namelijk gewoon uit als poetsborsteltjes..
Weet iemand dat hier?
Re: Iemand ervaring met de Oral-B oxyjet tandenborstel?
Heb nu dus ook een simpele, maar omdat ik toch elke controle een boel gaatjes heb, wil ik graag beter poetsen, dus dacht, misschien is een andere tandenborstel beter? Maar schijnbaar ligt het aan je zelf?
Tandarts weet nu dus ook niet waar het aan zou moeten liggen. (Heb wel net weer een nieuwe) Enigste wat wij kunnen verzinnen is door een slotjesbeugel van nu 5-6 jaar geleden, maar dat lijkt me zelf ook wel sterk.
Maar jij hebt het over voeding? :smt017 Bedoel je daarmee prik drinken en al? Dat doe ik namelijk niet, ik lust het niet ;)
Maar melk enz. lus ik ook niet... Zou dat soms invloed kunnen hebben?
Ik bedoel meer je eet en drink patroon gedurende dag. bv als je opstaat doe je dan eerst je tanden poetsen en een kwartier later een bakje koffie drinken met een sneetje brood? Of pak je eerst een bak koffie en een sneetje brood en ga je daarna pas je tanden poetsen? pak je gedurende dag regelmatig een dropje of iets dergelijks of eet je gewoon een handvol drop in 1 keer op en de rest van de dag niks? Dit alles kan een hoop invloed hebben op je gebit. Eventueel kan een kleine aanpassing in je eet en drink patroon heel veel invloed uitoefenen op je gebit. Je tandarts of mondhygiëniste kunnen je daar veel, en veel beter over vertellen dan ik. Misschien is er iemand hier op het forum die je daar meer over kan vertellen, al is het dan handig om eens erbij te zeggen hoe je dag er ongeveer eruit ziet wat eten en drinken en tanden poetsen.
Om uur of 11 eet ik pas voor het eerst, en dat is vaak iets van een banaan of koek
Daarna om een uur of 1-2 warm eten (nasi, rijst)
Smiddags uur of 4 weer iets van koek, banaan, ander fruit of hotdog.
En savonds af en toe nog warm eten oid
Rond uur of 9 nog iets van worst, kaas, koek, chocolaatje
Tussendoor drink ik natuurlijk wel gewoon. Bijna altijd water (als ik aan het werk ben) anders iets van sap/thee/limonade. Igg geen koffie/energydrank/prik
Kweet het heel raar eetpatroon, maar ben niet beter gewend ;)
Het zou pas echt een raar patroon zijn als je bv eerst je tanden poetst en daarna gelijk een bak koffie drinkt met een ontbijt :wink: Volgens mijn is je eet en drink patroon niet zo gek, tenminste voor je gebit dan. Maar goed je een tandarts of mondhygiëniste kan je daar veel meer over vertellen