Ik heb grote voortanden en me onderkaak is helemaal naar ahcter en me bovenkaak helemaal naar voren .
( zo vallen me grote voortanden erg op )
ik had laatst een afspraak en toen zeiden ze tegen mij dat ik op mijn 16,5 een beugel kreeg en plus een
kaakoperatie .
maar ik ben nog 13 en ik wordt er mee gepest ik heb vaak geen zin om naar school te gaan . :smt010
is er een ander optie het maakt niet uit al is het in een ander land kunnen jullie me aub tips geven ?
( zo vallen me grote voortanden erg op )
ik had laatst een afspraak en toen zeiden ze tegen mij dat ik op mijn 16,5 een beugel kreeg en plus een
kaakoperatie .
maar ik ben nog 13 en ik wordt er mee gepest ik heb vaak geen zin om naar school te gaan . :smt010
is er een ander optie het maakt niet uit al is het in een ander land kunnen jullie me aub tips geven ?
Re: mijn grote tandprobleem .
Wees zuinig op je gebit en onderhoud het goed, het is een kostbaar bezit.
En je moet maar zo denken kinderen die pesten hebben allemaal wat te verbergen en meestal is dat onkunde en frustratie en/of zitten ze met met zichzelf in de knoop en reageren dit af op anderen, zielige en intrieste gevallen dus.
Wees jezelf en geniet van het leven en laat die stakkers maar zeuren.
Succes!
Ik zou idd ook de mening van een andere ortho. er eens op navragen. Vaak zijn er verschillende behandelingsmogelijkheden (en, ook niet onbelangrijk; kosten). Succes!