Ineens van alles mis

Author:
Denise1974
Posted:
di, 07/05/2011 - 05:43
Eigenlijk kan ik dit topic op meerdere plaatsen zetten dus als het hier niet thuis hoort wil iemand het dan verplaatsen?
Bij voorbaat sorry voor het ongemak.

Ik heb al eerder op het forum gepost ivm angst voor de tandarts en nog wat vraagjes.

Elk half jaar ga ik netjes naar de tandarts, ondanks mijn toch wel extreme angst blijf ik toch gaan.
Ik heb deze praktijk uitgezocht omdat zij beweerden dat ze goed om konden gaan met angst patienten.
Ik ben alleen wel al bij tandarts nummer 3 beland, tandarts 1 was een man en die ging heel goed met mij om ik was dus echt blij.
Tandarts 2 was ook een man maar die sprak geen Nederlands dus het communiceren was niet echt perfect.
Nu kwam ik 3 weken geleden op controle en jawel toen was er tandarts nummer 3, een vrouw en over haar ben ik super tevreden.
Toch baal ik hier van, waar ik echter nog meer van baal is het volgende:

Tandarts 1 heeft een wkb gedaan in 1 van mijn kiezen, echter kreeg ik na een maand of 2/3 weer kies pijn.

Tandarts 2 heeft toen vervolgens weer een wkb gedaan maar er brak aan de andere kant ook een net gevulde kies af en weer kiespijn dus wkb nummer 2 ( die tot nu toe goed gegaan is)

Een half jaar geleden kwam ik op controle bij tandarts 2 alles was goed volgens hem, echter had ik zelf al een aantal keer geklaagd over kaak/kies pijn maar er werd geen oorzaak gevonden.
Ik vroeg hem mij door te sturen naar de mondhygieniste omdat ik vond dat mijn gebit niet echt schoon was en ik zelf gewoon ook wel wat voorlichting wilde etc.
(verklaar me maar voor gek)
Was onzin want mijn gebit was ok.

Nu 3 weken terug......

Tandarts nummer 3 vond 2 grote gaten boven in.
Deze kiezen zitten precies tegenover de 2 al ontzenuwde kiezen.
Mijn vraag over de mondhygieniste vond ze niet gek en ze heeft me door gestuurd.
Ook gaat ze uitzoeken wat er nou met die vervelende kies aan de hand is en over de pijn in mijn kaken had ze niet echt een antwoord.