geen anesthesie ookal had ik erom gevraagd?

Author:
leila
Posted:
di, 07/05/2011 - 03:36
wat een geweldige site ';p
ik moet donderdag al mijn tanden en kiezen laten trekken boven en onder ,,,,bij kaak chirug.
ik heb reumatoide arthritis en door lang durig prednison gebruik is alles gaan afbrokkelen ,,
nu is mijn vraag ?Kan dit wel in een keer alles boven en onder laten trekken in een keer door de kaak chirug?
ik vind het nogal een aanslag op mijn lichaam?ook heb ik emotineel en mischien klinkt dit raar? problemen met het trekken van mijn voor tanden ;(
ik had gevraagd of ik onder narcose mocht maar de kaakchirug zij dat je dan *last* krijgt van de tube die in je keel gaat als je wakker word ,,,,,en erg misselijk bent daarna?
dus gaat alles eruit boven en onder in ongeveer 40 minuten?Daarna word mijn gebit boven en onder geplaats en de volgende dag moet ik al terug naar mijn tandarts ,het gebit is heel mooi geworden die mag ik morgen ophalen trouwens ;p
Ik ben echt geen angsthaas maar is dit normaal .als je om narcose vraagt en het word je afgeraden wegens misselijkheid?
hartelijk dank voor het lezen ,graag advies hierover ;p
leila

Ten eerste heel erg bedankt voor de snelle reactie .ben er sprakeloos van ,voelde me echt een roepende in de woestijn ,
heb vandaag ziekenhuis gebeld maar de poli was gesloten wegens *omstandigheden* (bleek achteraf ,mooie weer? via de portier vernomen ,,,,,omdat ik toch vind dat het eigen keus is als je geen uur je kaken kunt open houden vanwege zware arthritis ,wat er staat is best nog *redelijk* veel ,,,,,,is wel afgebrokkelt links en rechts dus dat word snijden
Ik wil niet ondankbaar overkomen of eigenwijs maar ik heb al moeite om mijn hoofd omhoog .of links en rechts te draaien zoveel pijn heb ik ,,,ondanks naproxen en prednison ,,,,,,
Daarna mijn huisarts gebeld of ik diclofenac mag slikken na de extracties ,,,,,omdat gewone pijnstilling niet helpt ,,,die was de hele dag ook niet te spreken ,,,,,,,alleen om 10 voor 4,met moeite de assistente ,,,en de dr belt morgen met veel heen en weer gesmeek terug?
Ik wil gewoon serieus genomen worden ,,,,,mijn tandarts kan niets doen want die gaat alleen over het gebit wat er vreselijk mooi uitziet ,die bemoeit zich niet met de kaak chirug ,,,,
het lijkt me beter onder narcose ,niet omdat ik bang ben ,,,,,,en pijn heb ik al 20 jaar ,,
Ik wil gewoon onder narcose ? daar mag je toch voor kiezen?????????
dank u wel voor de reacties hoor,ben echt verdrietig hierover
leila :smt010
di, 07/05/2011 - 17:20 Permalink