Hallo,
Mijn zoon is voor zijn beugel onder behandeling van de tandarts. Nu is er gisteren een bracket los gegaan en heb ik direct de tandarts gebeld. Blijkt deze 18 juli pas terug te zijn van vakantie?
De vorige keer heb ik niet gebeld want 4 dagen later had hij toch een controle afspraak. Toen kreeg hij op zijn 'donder' want hij had eerder moeten komen.
Maar om nu het spoednummer te bellen....zo dramatisch is het ook weer niet.
Zelf heb ik ook een beugel maar ben onder behandeling van een orthodontist 25 km verderop. Ik heb nog gedacht om die te bellen en te vragen of hij die bracket even wil vastplakken.. Maar dat staat ook weer zo raar!
In ieder geval kan ik gewoon afwachten, toch het spoednummer bellen? Wat is wijsheid?
Mijn zoon is voor zijn beugel onder behandeling van de tandarts. Nu is er gisteren een bracket los gegaan en heb ik direct de tandarts gebeld. Blijkt deze 18 juli pas terug te zijn van vakantie?
De vorige keer heb ik niet gebeld want 4 dagen later had hij toch een controle afspraak. Toen kreeg hij op zijn 'donder' want hij had eerder moeten komen.
Maar om nu het spoednummer te bellen....zo dramatisch is het ook weer niet.
Zelf heb ik ook een beugel maar ben onder behandeling van een orthodontist 25 km verderop. Ik heb nog gedacht om die te bellen en te vragen of hij die bracket even wil vastplakken.. Maar dat staat ook weer zo raar!
In ieder geval kan ik gewoon afwachten, toch het spoednummer bellen? Wat is wijsheid?
Re: Bracket los maar tandarts is op vakantie. Wat nu?
bedankt voor jullie reactie's.
Ik heb het spoednummer gebeld en kreeg daar ook weer een bandje met een doorverwijzing naar een ander nummer. En daar mag je alleen heen bellen voor werkelijk spoedeisende klachten. Nou dat is dit niet lijkt mij.
Hij wacht wel tot de tandarts terug is, dan komt het ook wel weer goed!
Bedankt!
Hate to say it, but....
Ik had het eerst aan jou gevraagd. Vertrouwde blind op jouw enorme kennis op dit vlak. Dus... :wink: :smt008
Nadat je mijn eerste antwoord niet bevredigend genoeg vond. Dus...
En terecht.
:smt003