Vraag aan tandarts: ontsteking na zenuwbehandeling

Author:
digna1974
Posted:
za, 07/09/2011 - 13:34
Hallo,

Ik heb een vraag,

Woensdag is bij mij een zenuwbehandeling opnieuw gedaan en is het oude vulmateriaal verwijderd. Nieuw stifttand geplaatst en noodkroon erop. Vrijdag weer een zenuwbehandeling gehad op een tand onderin. In loop van vrijdag kreeg ik pijn bovenin en het is dikker geworden. Nu blijkt er een ontsteking te zitten. Heb er een penicillekuur voor gekregen en bufren600. Zowel boven als onder is het nu dik geworden. Volgens een weekendtandarts zou dat een reactie kunnen zijn op de chloor spoeling. Wie herkent dit en heeft tips of heeft dit ook meegemaakt.

groetjes,
digna1974

hallo, inmiddels ben ik herstellende heb een penniciline kuur gehad van 5 dagen en brufen 600 had behoorlijk veel pijn zowel boven als onder werd het dik
kreeg het benauwd aan een neusgat heb daar wat zwaardere neusspray voor gekregen gelukkig gaat het ademen weer makkelijker ik vind het toch een hele belevenis zenuwbehandelingen stifttand laten zetten
di, 07/12/2011 - 10:57 Permalink
mecánico para …

die antibiotica kan ook de zwelling veroorzaken. eerst gaan de zwakke beestjes dood en blijven de sterkste achter. je eigen afweer heeft het de eerste tijd zwaar. Bij revisies komt dat vaker voor omdat er in dat kanaal veel prut zit waar je lijf lekker op reageert als dat met het kaakbot in contact komt. Het komt niet door dat spoelen met chloor, want dan had je meteen tijdens de behandeling een vreselijke nare scheut gehad en was je kruipend van de stoel gegaan. Dus dat lijkt me niet het geval geweest
di, 07/12/2011 - 21:59 Permalink