Ik ben vandaag voor de eerste keer hier bij de tandarts geweest. Ik vond het al bij al een zwaar verdict (zie behandeltopic) dat ik echt niet had zien aankomen.
Maar goed: volgende week moet ik nog een keer terug, er is dan een uur voor mij voorzien, waar ik vermoed dat een parodontologisch onderzoek zal volgen. Vandaag was het enkel een overzichtsfoto, 2 bite-wings en algemene uitleg van wat de problemen zijn.
Wat kan ik daarvan verwachten, van de volgende afspraak? (Ja, ik had dat beter gevraagd, maar ik was zo ondersteboven van wat ik allemaal net gehoord had, dat ik daar compleet niet aan gedacht heb!)
Maar goed: volgende week moet ik nog een keer terug, er is dan een uur voor mij voorzien, waar ik vermoed dat een parodontologisch onderzoek zal volgen. Vandaag was het enkel een overzichtsfoto, 2 bite-wings en algemene uitleg van wat de problemen zijn.
Wat kan ik daarvan verwachten, van de volgende afspraak? (Ja, ik had dat beter gevraagd, maar ik was zo ondersteboven van wat ik allemaal net gehoord had, dat ik daar compleet niet aan gedacht heb!)
Re: De zure appel
Verder zijn we nu begonnen met de noodzakelijke (weliswaar kleine) vullingen, dus er komt toch stilaan schot in de zaak!
Ik gebruik nog steeds trouw mijn Philips tandenborstel (overigens heel tevreden van en voor mij duidelijk beter dan Braun, maar ieder zijn keuze) en ik heb een monddouche besteld. Ik lees er zoveel goeds van, slecht kan het toch niet zijn denk ik dan ...
Nu is het een kwestie van volhouden!
Voor de mensen die dit aanraden in de praktijk: raden jullie daarnaast ook nog ragers/flossen aan of niet?