okeej mensen ik vertel jullie mijn verhaal
ik moest vanmiddag om 14:20 bij de tandarts zijn ik was er moest aan de beurt voor 2 gaatjes
die boor die deed me zo zeer ik ging snel recht opzitten in die stoel die boor uit me mond en dat zuigertje
ik durfde ook geen verdoving en die tandarts was niet aardig hij zei: ik heb nog meer te doen dan jouw getreusel
ik zei dan ga ik naar huis dag!
nieuwe afspraak gemaakt maar nu schaam ik me diep voor me familie die vinden me een scheitert en een watje..
ik ben pas 14 en heb gevoelige tanden
maar nu moet ik 7september 2011 weer heen
hoe overleef ik dit het doet zo zeer en verdoving durf ik niet en ik moet bij deze tandarts bllijven van me ouders
alvast bedankt :smt010
ik moest vanmiddag om 14:20 bij de tandarts zijn ik was er moest aan de beurt voor 2 gaatjes
die boor die deed me zo zeer ik ging snel recht opzitten in die stoel die boor uit me mond en dat zuigertje
ik durfde ook geen verdoving en die tandarts was niet aardig hij zei: ik heb nog meer te doen dan jouw getreusel
ik zei dan ga ik naar huis dag!
nieuwe afspraak gemaakt maar nu schaam ik me diep voor me familie die vinden me een scheitert en een watje..
ik ben pas 14 en heb gevoelige tanden
maar nu moet ik 7september 2011 weer heen
hoe overleef ik dit het doet zo zeer en verdoving durf ik niet en ik moet bij deze tandarts bllijven van me ouders
alvast bedankt :smt010
Re: ik schaam me dood ! help me:(
Voor de rest ben ik net zo'n schijterd als jij :wink:
gevoelig voor de verdoving zelf, dus sla 'm af als dat niet echt nodig is (10 seconden aangekondigde
pijn kan ik wel verdragen nu), maar als mijn TA zegt dat het beter is met dan doe ik dat.
Probeer echt voor die verdoving te gaan. Neem desnoods vantevoren een pijnstiller (GEEN
Aspirine, dat is een bloedverdunner), dan is die vast werkzaam als je in de stoel ligt.
Heel veel sterkte!
De prik van de verdoving voel je echt bijna niet en als je van te voren een pijnstiller wilt nemen is paracetamol het meest veilig, zoals scaredycat al zei ivm het verdunnen van je bloed dus ook geen ibuprofen nemen.
Ik ben ook bang bij de tandarts en voor die prik was ik eerst ook bang tot ik merkte dat die echt heel erg meevalt.
Nu wil ik altijd een verdoving, heel veel succes volgende keer bij de tandarts.
Dat wist IK dan weer niet... Terwijl dat juist mijn pijnstiller van
keuze is omdat ik daar goed en snel op reageer... :oops:
Ik mag het officieel niet hebben maar ik reageer er ook het beste op.
Maar als ik naar de tandarts moet gebruik ik het niet, en anders alleen als ik extreem veel pijn heb.
Is er ook paracetamol in "smartievorm"? Want dat slikt dan iig een stuk prettiger...