Goedemorgen allen, ik heb de volgende vraag:
Ik wil mijn amalgaan-vullingen allemaal laten vervangen door composiet en heb dat voorgelegd aan mijn tandarts. Volgens hem is dat niet altijd een optie, maar het blijft voor mij een vaag verhaal.
Kan iemand mij hier aangeven wanneer dat niet mogelijk zou zijn of nadelen zou hebben? En wat zijn dan de alternatieven?
Thanx
Rob
Ik wil mijn amalgaan-vullingen allemaal laten vervangen door composiet en heb dat voorgelegd aan mijn tandarts. Volgens hem is dat niet altijd een optie, maar het blijft voor mij een vaag verhaal.
Kan iemand mij hier aangeven wanneer dat niet mogelijk zou zijn of nadelen zou hebben? En wat zijn dan de alternatieven?
Thanx
Rob
Re: amalgaan niet altijd te vervangen door composiet?
Als een amalgaamvulling zodanig is dat composiet niet meer kan ga je het over een kroon hebben. Mijn advies is: doorvragen bij de tandarts, plan opstellen. op foto`s en met mondonderzoek moet zo uit te maken zijn welke wel en welke niet kunnen, en wat dan.
Ga even overleggen, maar volgens mij heb je er al eens eentje gahad en wat mij betreft betekend dat voor jou einde tandarts.nl forum!!! Tabee ermee....
Groet en zo
Techniekerjeetje...
Ik vind het niet erg dat je commentaar geeft, ook al is het ene oud topic, maar zorg dan wel dat het commentaar klopt.
Dat doet het nu dus helaas niet.