kies getrokken en tandvlees weggesneden

Author:
seven2009
Posted:
do, 08/18/2011 - 22:32
Mijn boven kies is verleden wk dinsdag getrokken maar nu heeft de tandarts al mijn tanvlees tot helemaal bovenaan weggesneden.
nu vraag ik me af de bedoeling is daar een brug maar als ik dan lach zit er een enorm gaat boven die brug toch? er zit namelijk geen tandvlees meer ik vind het vreselijk.
en waarom heeft hij dit gedaan?
TechniekerJeetje

Mijn boven kies is verleden wk dinsdag getrokken maar nu heeft de tandarts al mijn tanvlees tot helemaal bovenaan weggesneden.
nu vraag ik me af de bedoeling is daar een brug maar als ik dan lach zit er een enorm gaat boven die brug toch? er zit namelijk geen tandvlees meer ik vind het vreselijk.
en waarom heeft hij dit gedaan?

In principe wordt dit met de brug gemaskeerd, teminste, als ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld... Geen probleem dus!
do, 08/18/2011 - 22:34 Permalink
seven2009

ja en hij heeft hij ook door midden gesneden het tandvlees. ik liet het vandaag aan een vriendin zien die schrok zich compleet rot net zoals ik dus. Ik heb de tandarts gebeld en die zei ik moest dat wel wegsnijden je kies was gebroken met trekken. en voor de duidelijkheid die connectbrug va composiet gaat niet mijn eigen tandarts zetten hij hamert altijd op een inplantaat die ik niet kan betalen. bedankt voor jullie reactie ik hoop echt dat het goed komt ik heb namelijk al zeg ik het zelf een mooi gebit maar als ik nu lach mis ik niet alleen een kies maar ook al m,n tandvlees een mega gat dus.
vr, 08/19/2011 - 21:18 Permalink