Kies laten trekken zonder verdoving

Author:
astrid85
Posted:
vr, 08/19/2011 - 11:41
Ik heb aanstaande dinsdag een afspraak met de kaakchirurg om een kies (in de onderkaak) te laten trekken. Deze kies is echt een enorm zorgenkindje geweest; er zijn inmiddels 2 wkb's op uitgevoerd (2x3 sessies) en nog steeds raakt het onderliggende weefsel geinfecteerd. Mijn endodontoloog denkt dat de wortelkanalen lekken en dat het beter is om de kies te laten trekken (en maakte gelijk een afspraak bij de kaakchirurg voor mij). Nu mijn vraag, kan ik deze kies laten trekken zonder verdoving? De zenuwen zijn immers weggehaald, dus theoretisch hoort het trekken dan toch geen pijn meer te doen (of is mijn logica niet helemaal logisch)?
astrid85

Nou het is eruit hoor! Wat een opluchting. Geen centje pijn en heb zelfs niks van de infectie geroken (de laatste keer dat ze de wortelkanalen openden stonk het echt). Geen pijn, wel hechtingen, maar vooruit! Was ook erg blij met de chirurg (ik kan de naam wel noemen maar het is allemaal in Finland gebeurd, dus heeft weinig zin denk ik). Bedankt voor de reacties!
di, 08/23/2011 - 09:39 Permalink