TandARTS Worden

Author:
YunusK
Posted:
do, 08/25/2011 - 18:08
Hé ik zit nu in 5 Havo mijn laatste jaar dus. Ik wil graag tandarts worden.
Ik heb sckeikunde natuurkunde en biologie . Is Techniek Noodzakelijk , want ik heb geen techniek.
En wat kan ik het beste doen ? :smt001 :roll:
Miriam1978

Deze vraag is de afgelopen dagen vaker langsgekomen (even zoeken dus). Om kort te zijn: levert nauwelijks vrijstellingen op, dus zeer lange studieduur (dus problemen met de stufi). Mijn optie is effectiever.
Moet je wel een redelijke havo ll zijn, anders wordt het een zware weg op het vwo is mijn ervaring.
vr, 08/26/2011 - 00:37 Permalink
Lieneke

Misschien een heel flauw antwoord, maar wel waar. Als je zelf deze info niet kunt achterhalen en ons vragen stelt die we al heel vaak hebben beantwoord....vraag ik me af of het wel zo verstandig is dat je tandarts wilt worden...niet alles wordt je op een presenteerblaadje aangereikt. Het is tegenwoordig erg belangrijk dat je zelf dingen kunt opzoeken. Vroeger moesten we daarvoor naar de bieb en bellen, bellen, bellen (met zo'n ding waar je aan moest draaien en een voice-mail inspreken was er ook niet bij). Tegenwoordig hebben we google en andere zoekfunctie dus help yourself. Gewoon even zelf een beetje moeite doen en ga naar de open dagen van tandheelkunde.
Waarom wil je nou tandarts worden? Dat heb je ons nog niet verteld.
vr, 08/26/2011 - 09:23 Permalink