Hoi,
Ik heb de afgelopen tijd veel behandelingen gehad, oa.diverse vullingen in kiezen, en trekken van 1 kies. M'n beet is hierdoor anders geworden, maar past wel mooi op elkaar.
Sinds een tijdje kreeg ik steken in de spieren voor in de nek/hals, en een soort spastische trekjes naar het oor toe.
Inmiddels ben ik chronisch moe en misselijk, en voelt het alsof ik een juk draag de hele dag. Ik merk wel dat ik overdag als ik in gedachten ben, constant contact heb tussen boven / onder gebit.
Als ik slik voel ik al de spieren rondom mn adamsappel, en nek.
Inmiddels ben ik naar de huisarts geweest ( neem maar paracetamol is het advies ) naar een chiropractor, daar loop ik nu. En ben naar de tandarts geweest, maar die wist het ook niet, behalve dat hij een plaatje kon maken voor 'snachts.
Zijn mijn symptomen ( misselijk, moe, futloos, hoge rugpijn, en hals en nekpijn, 'snachts bij rust in bed trekkende / spastische spieren bij kaak/hals ) indicatief voor klemmen ?
Ik weet niet zo goed waar ik heen moet, het liefst ga ik door een hele mallemolen aan scans enz..
Groet, Friesje.
Ik heb de afgelopen tijd veel behandelingen gehad, oa.diverse vullingen in kiezen, en trekken van 1 kies. M'n beet is hierdoor anders geworden, maar past wel mooi op elkaar.
Sinds een tijdje kreeg ik steken in de spieren voor in de nek/hals, en een soort spastische trekjes naar het oor toe.
Inmiddels ben ik chronisch moe en misselijk, en voelt het alsof ik een juk draag de hele dag. Ik merk wel dat ik overdag als ik in gedachten ben, constant contact heb tussen boven / onder gebit.
Als ik slik voel ik al de spieren rondom mn adamsappel, en nek.
Inmiddels ben ik naar de huisarts geweest ( neem maar paracetamol is het advies ) naar een chiropractor, daar loop ik nu. En ben naar de tandarts geweest, maar die wist het ook niet, behalve dat hij een plaatje kon maken voor 'snachts.
Zijn mijn symptomen ( misselijk, moe, futloos, hoge rugpijn, en hals en nekpijn, 'snachts bij rust in bed trekkende / spastische spieren bij kaak/hals ) indicatief voor klemmen ?
Ik weet niet zo goed waar ik heen moet, het liefst ga ik door een hele mallemolen aan scans enz..
Groet, Friesje.
Re: Klem ik?? rare pijnklachten, moeilijke diagnose.
Beter is zoeken naar de oorzaak van de spanningen, en proberen daar iets aan te veranderen. Goed bewegen, (wandelen, joggen) en ontspannings oefeningen kunnen daar goed bij helpen.
denk dat dit de eerste lijn is om te volgen. en controleren of de nieuwe beet wel zo goed is....hebben al velen mee misgekleund. Zomaar een splint (bitje) aanmeten terwijl er eigenlijk gene correctie diagnose is gesteld ben ik ook geen voorstander van.
Ik ben inmiddels teruggeweest naar de tandarts, welke wel geconstateerd heeft dat er een permanente periocoronitis zit om mn onderste verstandskiezen.
als ik er langs ga en er op druk met de tandenborstel, krijg ik echt een steek mn nek in..
Wellicht liggen al deze klachten aan een ontstoken verstandskies? kan dit?
Dat de misselijkheid en pijn en moeheid komen doordat mn lichaam constant bezig is een ontsteking te bestrijden?
Ik heb in ieder geval een afspraak om ze te laten verwijderen, pas 10 oktober.
Zal ik hier een maand mee blijven lopen? of is er in jullie ogen dan enige spoed bij om die kiezen eruit te halen?