HELP:
ik ben net terug van de noodtandarts/ spoeddienst met een tijdelijke noodbrug (van 3 tanden) die ik 2 uur geleden heb gebroken, helaas konden zij me niet helpen. Morgen ga ik naar mijn eigen tandarts maar ik heb een paar vragen en maak me ontzettende zorgen!
Bij het incident waarbij vanmiddag mijn brug brak is ook 1 van de hoektanden gebroken waar de brug op vastgezet zou worden, net nu ik komende vrijdag de definitieve geplaatst zou krijgen.
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen wat er nu nog kan want zonder hoektand/ pijler zal de tandarts de definitieve brug in mijn ogen niet kunnen plaatsen maar wat gaat er nu dan gebeuren/ wat is nu dan nog het alternatief?
Ik loop nu ook zonder 2 voortanden want de brug was niet meer terug te plaatsen en ik schaam me kapot natuurlijk, en ik vraag me dan ook heel erg af wat de tandarts morgen kan doen en of hij wel kan zorgen dat er in ieder geval weer iets in komt aan de voorkant, want ik kan me zo morgen ook echt niet op werk vertonen...
En daarnaast nog een andere vraag want ik neem aan dat mijn definitieve brug al klaar is bij de tandtechnieker maar die kan, ben ik in elk geval heel erg bang voor, niet geplaatst worden met een (volledig) afgebroken pijler.
Ik wil dan ook graag informatie wat de beste oplossing is die ook nog betaalbaar blijft en of ik de kosten van de definitieve brug hoe dan ook moet betalen (ik neem namelijk aan dat die wel al klaar ligt omdat deze a.s. vrijdag geplaatst zou gaan worden), want ik heb zelfs al een bedrag moeten lenen om de brug te kunnen betalen en die kan nu waarschijnlijk niet eens geplaatst worden, heel veel meer kosten kan ik echt niet dragen. Ik heb net 3 maanden een huis gekocht namelijk... en maak me nu dus echt zorgen, niet alleen over mijn tanden maar ook over de financiën, kan iemand mij ajb informatie/ raad geven!!??