Gadverdamme!

Author:
Soul
Posted:
wo, 08/24/2011 - 00:23
Hoi hoi,

Ik ben afgelopen maandag naar de halfjaarlijkse controle bij de tandarts geweest. Echter, de behandelaar had geen handschoenen aan... Ik vond dit echt afschuwelijk. Ik lag te walgen in die stoel, het idee dat iemand met zijn handen in mijn mond zat. Jakkes! Mag dit eigenlijk wel, iemand behandelen zonder handschoenen?* Hij had zijn handen en de instrumenten wel gedesinfecteerd, maar ik vind het nog steeds een verschrikkelijk idee. Ik ga ook nooit meer naar deze tandarts toe.

Ik moest mijn zegje even doen, hopelijk heeft iemand een antwoord op mijn vraag*. Anyways, ik had geen gaatjes! :smt001
Basset

of hij moet werken met die handschoenen uit een spuitbus = die moet je pas vervangen na vijf maal handen wassen. is een tweede huid = heb ze jaren geleden eens gehad = zijn eigenlijk niet te betalen = en die zullen wel niet gebruikt zijn
wo, 08/24/2011 - 11:58 Permalink
Lecanardbizarre

Laatst ben ik voor een korte check bij de orthodontist geweest. Stelde niet veel voor, heel even in het gebit kijken om een eerste idee te hebben en later misschien een uitgebreider onderzoek doen. Maar ook al kwam er weinig fysiek contact aan te pas, alles gebeurde met de blote handen. Met diezelfde handen (en zonder wassen meen ik) was de orthodontist ook nog even op gsm en computer bezig...

Even abnormaal dus? Vind het nochtans erg vreemd, is een bekende orthodontist met een grote en verder erg hygiënische, moderne en nette praktijk...
wo, 09/21/2011 - 22:32 Permalink