Hallo,
Sinds 2 dagen heb ik last van een vervelende kloppende pijn ergens rechtsboven.
Het is vooral als ik buk, mijn rechtervoet hard op de grond zet of andere onverwachte bewegingen met mijn hoofd maak. Soms is het weg, soms blijft het ook als ik zit zeuren. Soms zit het net naast de neus, soms lijkt het helemaal achterin te zitten.
Ik heb een vervelende voorgeschiedenis waarbij ik dikwijls van de pijn niet meer wist wat ik moest doen. Een aantal wortelkanaalbehandelingen, een operatie waarbij ze wortels hebben ingekort en toch hielp het niet.
Ben dus een aangezichtspijn-patiënt maar dit is toch wel een andere pijn.
Wat kan ik het beste doen? Mijn hart gaat meteen als een gek tekeer, ben zó bang dat ik weer van die helse pijn ga krijgen. Ik kan pas vrijdag bij mijn tandarts terecht.
Of zouden dit geen tandklachten zijn? Ooow echt, ik haat tandproblemen! :smt010
Sinds 2 dagen heb ik last van een vervelende kloppende pijn ergens rechtsboven.
Het is vooral als ik buk, mijn rechtervoet hard op de grond zet of andere onverwachte bewegingen met mijn hoofd maak. Soms is het weg, soms blijft het ook als ik zit zeuren. Soms zit het net naast de neus, soms lijkt het helemaal achterin te zitten.
Ik heb een vervelende voorgeschiedenis waarbij ik dikwijls van de pijn niet meer wist wat ik moest doen. Een aantal wortelkanaalbehandelingen, een operatie waarbij ze wortels hebben ingekort en toch hielp het niet.
Ben dus een aangezichtspijn-patiënt maar dit is toch wel een andere pijn.
Wat kan ik het beste doen? Mijn hart gaat meteen als een gek tekeer, ben zó bang dat ik weer van die helse pijn ga krijgen. Ik kan pas vrijdag bij mijn tandarts terecht.
Of zouden dit geen tandklachten zijn? Ooow echt, ik haat tandproblemen! :smt010
Re: Kloppende pijn, wat moet ik hier mee?
Want je schrijft, dat de pijn toe neemt als je bukt of een onverwachte beweging maakt.
Nu weet ik uit eigen ervaring,dat het hele gebit gevoelig kan zijn (pijnlijk).
Hoop voor jou dat het vrijdag duidelijk wordt!!
Hopelijk valt het mee!
En viel het mee?
Zelf was ik bang voor een ontsteking, en aangezien ik super bang ben voor de tandarts zag ik het hele drama al weer voor me.
Maar de tandarts kan niets vinden. Bij tikken tegen de kiezen geen reactie, ook niet met koude lucht of een koud watje. Toch voor alle zekerheid een foto gemaakt, die zag er goed uit.
Alleen vind hij het ook vreemd dat ik nu al voor de 4e keer dit jaar kom met deze klacht. Steeds is er een vreemde, rare pijn. Ik kan het ook niet echt een naam geven.
Dus ben ik gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een overzichtsfoto bij de kaakchirurg. Zodra ze wat weten bellen ze me. Hij vroeg nog wel of ik knarste of klemde en dat zou wel kunnen. Maar of dit daarvan is?
Soms komt het opzetten, zomaar in eens. Dan zit het helemaal achterin en lijkt het echt een kies te zijn, soms lijkt het mijn oor en andere keren lijkt het wel de oogkas. Ik weet het niet. Misschien is het toch wel gewoon aangezichtspijn. Dan zou ik weer terug moeten naar de neuroloog.
2 x daags 100 mg dicloflenac is in ieder geval niet genoeg, en dat zegt volgens mij weinig goeds!