kaakkopje weggehaald

Author:
snoepje
Posted:
wo, 09/28/2011 - 14:40
Hallo hallo

Ik heb 20 jaar geleden een kaakoperatie ondergaan met vooraf jaren een beugel!
De laatste jaren had ik het idee dat mijn gezicht veranderde. Ik had ook klachten zoals hoofdpijn en oorpijn!De tandarts zei ik stuur je door naar een kaakchirurg.Ik was benieuwd of je kaak weer terug kon zakken in de oude stand van voor mijn operatie
Er werden foto's gemaakt en hij wilde uitsluiten of ik evt condylaire hyplasie had!
Ik bleek het te hebben en er werd gelijk besloten dat ik een operatie zou moeten ondergaan!
Dit is maandag gebeurd!Ik heb idd een snee langs in en boven mijn oor!Ze hebben 11mm weggehaald dat is behoorlijk veel zei ze
Mijn kaakgewricht is stijf en heb ook het gevoel dat ik water in mijn oor heb!
Maar wat ik niet wist is dat de stand van je kaken ook veranderd ik heb een heel ander profiel van de zijkant.
Logisch natuurlijk ik heb ook weer contact aan een kant met mijn kiezen.
Ik heb gister wel even gehuild want ik zie er niet uit een heel dik gezicht en een flapoor maar ja dat is logisch!
Ik hou me nu rustig en eet voorlopig vloeibaar!
maria07

Goedenmorgen Snoepje,
Die operatie heb je toch maar mooi gehad!!!
En ja dat je wang dik is met alle kleuren,het is inderdaad niet echt chic.maar daar zie je over 2 à 3 weken niets meer van hoor.
En dan wordt het alleen maar mooier, :P en zeker niet onbelangrijk die vervelende druk en moeheid zijn verdwenen, Gohh wat een rust geeft dat.

Snoepje Succes met je herstel !!!

Groejes Maria
do, 09/29/2011 - 09:26 Permalink