Het zit zo, ik wil veranderen van orthodontist.
Ik ga in het ziekenhuis bij de poli, en ik kan het niet meer zien :/
- blokje springt telkens los
- zat 3 maand tussen 2 afspraken voor 'iets dat zich moest zetten' was een gewone aanspanning (mijn eerste overgins) hij had waarschijnlijk gewoon geen tijd.
- nu is er een blokje afgesprongen, en ik belde voor een afspraak, hij was in verlof en ze hadden geen andere orthodontist (terwijl er op de site een hele lijst staat) dus ik moest 6 dagen wachten. mijn afspraak was normaal morgen, ik belde om te vragen of het mogelijk was deze te verplaatsen omdat ik plots moest werken, waarop de madam aan telefoon zei dat er geen afspraak in stond voor mij? ze zei dan tegen mij 'zo werken wij niet' alsof ik het was die deed alsof ik al een afspraak had, die verplaatst moest worden, om sneller eentje te krijgen :s
waarop ze zei, ik geef u 1 volgende week, ik zeg mevrouw, ik wacht nu al 6 dagen, dat doet wel pijn ook, (
mijn voorste tand is achter mn andere gekropen, de rest draait ook alle kanten uit, mijn tandvlees is enorm rood en pijnlijk, doordat die tand terugschiet, het blokje schuurt over m'n tand enz.
waarop die zei ' pijn? een losgekomen blokje? dat kan niet, maak me maar niks wijs' op een heel arrogante 'belachelijk makende' toon..
waarop ik PARDON? zei, en dan zei ze, bel morgen terug en vraag het maar zelf aan de tandarts, ik geef je geen afspraak...
ik werd groen geel en paars, en zij lachte mij gewoon uit, aan telefoon, waarop ik haar naam vroeg en toen smeet ze gewoon dicht..
de eerste afspraak kreeg ik ook geen uitleg of dergelijke.
Toen had ik al bedacht om te kijken naar een andere ortho, maar ze zeiden allemaal dat ze mij niet konden overnemen, omdat ze met een ander systeem zouden werken.. terwijl er geen enkele het bekeken heeft..
Hoe kan ik een andere ortho vinden?
Ik moet daar weg, want ik zet er geen voet meer binnen :s
Hulp?
Ik ga in het ziekenhuis bij de poli, en ik kan het niet meer zien :/
- blokje springt telkens los
- zat 3 maand tussen 2 afspraken voor 'iets dat zich moest zetten' was een gewone aanspanning (mijn eerste overgins) hij had waarschijnlijk gewoon geen tijd.
- nu is er een blokje afgesprongen, en ik belde voor een afspraak, hij was in verlof en ze hadden geen andere orthodontist (terwijl er op de site een hele lijst staat) dus ik moest 6 dagen wachten. mijn afspraak was normaal morgen, ik belde om te vragen of het mogelijk was deze te verplaatsen omdat ik plots moest werken, waarop de madam aan telefoon zei dat er geen afspraak in stond voor mij? ze zei dan tegen mij 'zo werken wij niet' alsof ik het was die deed alsof ik al een afspraak had, die verplaatst moest worden, om sneller eentje te krijgen :s
waarop ze zei, ik geef u 1 volgende week, ik zeg mevrouw, ik wacht nu al 6 dagen, dat doet wel pijn ook, (
mijn voorste tand is achter mn andere gekropen, de rest draait ook alle kanten uit, mijn tandvlees is enorm rood en pijnlijk, doordat die tand terugschiet, het blokje schuurt over m'n tand enz.
waarop die zei ' pijn? een losgekomen blokje? dat kan niet, maak me maar niks wijs' op een heel arrogante 'belachelijk makende' toon..
waarop ik PARDON? zei, en dan zei ze, bel morgen terug en vraag het maar zelf aan de tandarts, ik geef je geen afspraak...
ik werd groen geel en paars, en zij lachte mij gewoon uit, aan telefoon, waarop ik haar naam vroeg en toen smeet ze gewoon dicht..
de eerste afspraak kreeg ik ook geen uitleg of dergelijke.
Toen had ik al bedacht om te kijken naar een andere ortho, maar ze zeiden allemaal dat ze mij niet konden overnemen, omdat ze met een ander systeem zouden werken.. terwijl er geen enkele het bekeken heeft..
Hoe kan ik een andere ortho vinden?
Ik moet daar weg, want ik zet er geen voet meer binnen :s
Hulp?
Re: Hulp!
en die zei ook, als hun draadjes niet passen moeten ze ofwel opnieuw beginnen ofwel moet'k terug gaan, maar het feit is, nu er eentje los is, heb'k eigenlijk maar 6 blokjes meer, dus op zich, om dat er te laten afhalen en opnieuw doen, moet kunnen toch?
mijn tanden zijn allemaal ontstoken, de blokjes staan op de verkeerde plaats, het is nu dag 9 dat het blokje los is, dus de spanning is wel, al m'n tanden hebben zich verplaatst op heel lelijke wijze, alles moet eruit en opnieuw
en de afsprakenplanning van het ziekenhuis wil mij geen nieuwe afspraak geven,
een andere ortho wou er niet aankomen en het er ook niet uithalen, niemand wou mij daar verder helpen
die van de afsprakenplanning zelf smeet gewoonweg de deur dicht terwijl ze mij uitlachtte dat ze mij een afspraak in maart kon geven als ik dacht echt wou
intussen heb ik nog steeds vreselijke tandpijn,
de tand waar het losse blokje tegenschuurt is volgens mij enorm beschadigd nu
en zeer pijnlijk,
en ik heb m'n ogen al uit mijn hoofd geweend :cry:
Niemand wil mij verder helpen :(
Zit ie vast met een elastiekje?
Of desnoods de hele draad?
Als alles toch opnieuw moet....
het blokje is verwijderd, maar het vaste deel willen zij niet doen, daarvoor kan ik de 21ste oktober ofzo gaan, intussen moet de tandvlees ontsteking weg, iemand tips daarvoor? ik heb corsodyl spoeling gekregen, en moet 3 x per dag poetsen.
verder nog iets wat ik heirtegen kan doen? zodat ik zo snel mogelijk terug kan beginnen, de behandeltijd zou ipv 1 jaar, 2 jaar zijn
en inderdaad met ijzeren banden op de achterste tanden :cry:
volldeig ontmoedigd ben ik.
je neemt een grote stap om er wat aan te doen en dan kom je zoiets tegen. vreselijk gewoon, maar ben wel al blij dat het losse blokje weg is.