Goedemiddag.
Afgelopen dinsdag zijn mijn verstandskiezen aan een kant getrokken. Op zich voelt het allemaal goed en naar mijn idee is het ook dicht, want bij het spoelen komt er niets uit. Het is nog wel enigszins gevoelig, maar niet onhebbelijk. Naast de behandeling heb ik het voorschrift gekregen om 3x daags Brufen 600mg te slikken. Ik merk dat ik hier (zeker de laatste 2dagen) vermoeid op wordt, maar vooral ook duizelig. Dit schijnt erbij te horen. Nu is mijn vraag hoelang moet ik dit slikken en tot hoeveel dagen moet ik spoelen met zout water?
Dit is mij geheel onduidelijk.
Dank je voor de reactie.
Groet,
Ilse
Afgelopen dinsdag zijn mijn verstandskiezen aan een kant getrokken. Op zich voelt het allemaal goed en naar mijn idee is het ook dicht, want bij het spoelen komt er niets uit. Het is nog wel enigszins gevoelig, maar niet onhebbelijk. Naast de behandeling heb ik het voorschrift gekregen om 3x daags Brufen 600mg te slikken. Ik merk dat ik hier (zeker de laatste 2dagen) vermoeid op wordt, maar vooral ook duizelig. Dit schijnt erbij te horen. Nu is mijn vraag hoelang moet ik dit slikken en tot hoeveel dagen moet ik spoelen met zout water?
Dit is mij geheel onduidelijk.
Dank je voor de reactie.
Groet,
Ilse
Re: Verstandskiezen getrokken en gebruik van Brufen 600mg
Deze hoef je niet te slikken. Dit is gewoon een pijnstiller, dus als je denkt dat je zonder kunt, gewoon doen!
Daar heb je helemaal gelijk in, maar geloof niet dat hij in NL als zodanig vaak wordt voorgeschreven....
Correctie van mijn antwoord dan;
Als hij is voorgeschreven als ontstekingsremmer, dan kuur afmaken.
Als hij is vorgeschreven als pijnstiller, dan blijft mijn eerdere antwoord staan....