hevige pijn achterin linkerkaak

Author:
Eric M.
Posted:
zo, 07/10/2011 - 16:40
Hallo,
Ik ben Eric, en ben gaan snuffelen op internet ivm mijn hevige pijn en kwam dus vrij snel hier terecht. Zitten hier betweters of is dit een tandartsforum?

Het volgende;

Het begon met een pijn van kou en warmte op de laatste kies linksboven, enkele dagen later kwam daar kiespijn bij op de een na laatste kies linksonder (de laatste is enkele maanden geleden verwijderd). De pijn is er niet continu, nu ik dit typ ben ik dus pijnvrij maar dat kan 5 minuten later weer geheel anders zijn. Vervolgens kreeg ik korstondig stekende pijn vanuit mijn linkeroor. Ben naar de tandarts geweest, onderzocht, getikt op de kiezen, geen pijn. Foto gemaakt, onder en boven, niets te zien, kon niks doen want, wat er niet zit kan ik niet behandelen. Ben ik het mee eens dus onverrichter zake weer naar huis. Meteen huisarts gebeld, anderhalf uur later daarheen, een oorontsteking? Ik krijg zure druppels omdat oorsmeer ontbreekt maar de pijn blijft. Sterker nog, de pijn word soms zo hevig dat het uitstraalt naar mijn hoofd, of komt dat omdat ik me tijdens de pijn erg druk maak?.

Tijdens de pijn lijkt het of ik onder en boven hevige kiespijn heb, dan weer boven, dan onder, dan helemaal achterin de kaak waar onder en boven samen komen. Ik word hier helemaal gek van, wil morgen weer naar de tandarts maar ja, wat er niet te zien is.........
En zomaar is de pijn weg, helemaal weg, totdat ik weer wat drink of eet. Met drinken is het iets kouds of warms, met eten zodra ik linksonder ga kauwen.

Snapt u het nog? Mag u het zeggen........................