moet ik naar een andere tandarts?

Author:
supernova
Posted:
vr, 10/21/2011 - 12:19
Vanmorgen ben ik naar de tandarts geweest met de vraag of hij mijn gebit een opknapbeurt kon geven. Ik vind mijn tanden zelf te geel en bleken heb ik al geprobeerd en dat hielp niet. Toen ik hem vroeg naar facings (mijn gebit is ondertussen in goede staat, heb net de laatste cariës laten verzorgen), zei hij dat hij dit niet doet omdat die er bijna altijd afvallen en omdat het toch even duur is als kronen, die hij voor 650euro / element plaatst. Met alles wat ik al gelezen heb heb ik de indruk dat hij gewoon de ervaring mist om met composiete/porceleinen facings te werken. Wat denken jullie?
vV

even over cerec, ben er zelf geen gebruiker van, maar er is op dit forum herhaaldelijk langsgekomen dat er , helaas, blijkbaar nogal wat collegae zijn die de vrijheid zelf de techniekkosten te mogen bepalen bij dergelijke werkstukken nog misbruiken, in ieder geval het zicht op de reele kosten van het werkstuk een beetje uit het oog verloren hebben. vandaar mijn vraag, en het is een vraag, niet meer dan dat.
za, 10/22/2011 - 17:08 Permalink
Basset

dat is ook een waarheid als een koe maar geldt niet voor elke cerec gebruiker, met dank voor je reactie want ik ben er 1 die niet doorrekend maar de juiste techniekosten aanrekend dus lager dan die van de technicus. Is altijd een beetje gevoelig en pijnlijk dat te lezen. vandaar die reactie enkele blokjes hoger.
zo, 10/23/2011 - 00:26 Permalink