Hallo,
Ik moet woensdagmiddag happen , krijg dus een kunstgebit i.v.m slecht gebit
door Parodontitis al heb ik altijd 2 daags gepoetst maar, door een paar kiezen helemaal achterin verloren te hebben, zijn mijn tanden wat uitelkaar gegroeid, en ik vind dit niet meer zo'n fraai gezicht , en het zal er niet mooier op worden, en de tandarts was van mening dat het beter is om boven alles uit te laten trekken en een kunstgebit voor mij te maken.
Ik ben niet bang voor de tandarts zelf, maar wel voor naalden en pijn en wat er komen gaat..
De hele weekend heb ik allerlei doemscenario's zitten te piekeren over mijn paar beetje los zittende kiezen,
i.v.m happen.
Nu de dag nadert , dat ik moet happen, komen er steeds meer vragen naar boven.
Dus mijn vraag is, als ik woensdag moet happen, kunnen deze beetje loszittende kiezen niet helemaal los geraken?? en meekomen als de tandarts de lepel uit je mond haalt??
Ik ben nu echt bang om te gaan happen, wil natuurlijk niet dat deze tanden zonder verdoving per ongeluk
uit worden mijn mond getrokken door het happen..
Durf bijna niet meer te gaan, wil bijna afbellen nu..
helup .. :(
Ik moet woensdagmiddag happen , krijg dus een kunstgebit i.v.m slecht gebit
door Parodontitis al heb ik altijd 2 daags gepoetst maar, door een paar kiezen helemaal achterin verloren te hebben, zijn mijn tanden wat uitelkaar gegroeid, en ik vind dit niet meer zo'n fraai gezicht , en het zal er niet mooier op worden, en de tandarts was van mening dat het beter is om boven alles uit te laten trekken en een kunstgebit voor mij te maken.
Ik ben niet bang voor de tandarts zelf, maar wel voor naalden en pijn en wat er komen gaat..
De hele weekend heb ik allerlei doemscenario's zitten te piekeren over mijn paar beetje los zittende kiezen,
i.v.m happen.
Nu de dag nadert , dat ik moet happen, komen er steeds meer vragen naar boven.