Hallo,
ik vraag me af of het mogelijk is om onder volledige narcose een tand te laten trekken. En waarschijnlijk zijn er ook een aantal gaatjes die zouden moeten worden opgevuld. Hoeveel het zal kosten kan me niets schelen! Ik wil enkel weten of het al dan niet mogelijk is om dat te laten doen.. en ik veronderstel dat hier wel zeker iemand zal zijn die deze vraag met zekerheid kan beantwoorden! :D
Alvast bedankt!
M.v.g Dentistfobia
ik vraag me af of het mogelijk is om onder volledige narcose een tand te laten trekken. En waarschijnlijk zijn er ook een aantal gaatjes die zouden moeten worden opgevuld. Hoeveel het zal kosten kan me niets schelen! Ik wil enkel weten of het al dan niet mogelijk is om dat te laten doen.. en ik veronderstel dat hier wel zeker iemand zal zijn die deze vraag met zekerheid kan beantwoorden! :D
Alvast bedankt!
M.v.g Dentistfobia
Re: Tand trekken onder volledige narcose mogelijk?
Onder narcose dat is ook wel wat zeg.
hi, dat is zeker wel mogelijk er zijn klinieken die tandartsbehandelingen onder narcose doen, ik heb je pm gestuurd met een paar namen van klinieken aangezien je niet namen mag noemen op dit forum,ook zou behandelingen onder lachgas een optie zijn, bij mijn tandarts word zowel narcose als lachgas gebruikt,ik zelf maak ook gebruik van hulpmiddelen ik laat over twee weken kiezen onder narcose trekken in ziekenhuis a,dam word vergoed door me ziekenfonds,
alleen het eigen risico als je die nog niet gebruikt heb zou je dan moeten betalen, ook heb mijn tandarts een verzoek ingediend bij me ziekenfonds voor behandelingen onder lachgas, en heb goedkeuring gekregen van me ziekenfonds,tandartsbehandelingen moet ik zelf betalen maar lachgas en angstbegeleiding niet. je zou effe moeten navragen bij je ziekenfonds misschien krijg je nog wat vergoed moet wel een aanvraag voor ingediend worden, bij mij duurde het twee maanden voor de uitslag, gaat wel wat tijd overheen, ook als je het zelf kan betalen zou ik kijken of je wat vergoed kan krijgen is altijd meegenomen,wat ook kan helpen is naar een angstcoach gaan ben ik zelf paar keer geweest, maar dat helpt niet bij iedereen voldoende,
maar is te proberen waard,ook kan je medicatie vragen voor tandartsbehandelingen ik heb oxazepam,hoop dat je wat aan me antwoord heb,er zijn zat mogelijkheden om toch een goed gebit te krijgen, gr digna