3 weken geleden zijn al mijn 28 tanden en kiezen getrokken. Na een week had ik last van 2 botsplintertjes, niet dat ik dat wist ik had gewoon pijn maar de tandarts vertelde me dat het botsplintertjs waren die er vanzelf uit zouden groeien. eentje heb ik er thuis zelf uitgekregen en de pijn is dan gelijk over wat een heerlijkheid! Vorige week woensdag (na anderhalve week dus al) ging het een heel stuk beter, ik kon weer brood zonder korstjes eten en zelfs pannekoeken.
Maar vanaf afgelopen vrijdag is het helemaal over. Alles doet zeer! eten (wat ik alleen nog vloeibaar doe) drinken, praten, kortom alles is pijnlijk!!
Paracetamol helpt amper en ik word er echt wanhopig van!
Inmiddels heb ik namelijk al zo'n 16!! botsplinters. Het is echt niet meer uit te houden voor me en ik krijg ze er ook niet uit want ze zitten muurvast, ik voel alleen de puntjes en dat zijn dus echt splinters, mar er verder uitgroeien doen ze niet.
Moet ik nu echt wekenlang pijn lijden tot die krengen eruit komen?
Is er nu echt geen andere mogelijkheid?
Ik bedoel ik hou helemaal niet van verdovingen en spuiten maar ik zou nu het liefste zeggen verdoof me hele mond maar en snij ze er allemaal maar uit, de hele kleine splintertjes komen er namelijk wel uit maar de grotere zitten muurvast en elke keer groeit er weer nieuw tandvlees over de splinter heen zo vreselijk pijnlijk!
Is er iemand die mij alsjeblieft kan vertellen wat hier aan gedaan kan worden?
Vlinderkind
Maar vanaf afgelopen vrijdag is het helemaal over. Alles doet zeer! eten (wat ik alleen nog vloeibaar doe) drinken, praten, kortom alles is pijnlijk!!
Paracetamol helpt amper en ik word er echt wanhopig van!
Inmiddels heb ik namelijk al zo'n 16!! botsplinters. Het is echt niet meer uit te houden voor me en ik krijg ze er ook niet uit want ze zitten muurvast, ik voel alleen de puntjes en dat zijn dus echt splinters, mar er verder uitgroeien doen ze niet.
Moet ik nu echt wekenlang pijn lijden tot die krengen eruit komen?
Is er nu echt geen andere mogelijkheid?
Ik bedoel ik hou helemaal niet van verdovingen en spuiten maar ik zou nu het liefste zeggen verdoof me hele mond maar en snij ze er allemaal maar uit, de hele kleine splintertjes komen er namelijk wel uit maar de grotere zitten muurvast en elke keer groeit er weer nieuw tandvlees over de splinter heen zo vreselijk pijnlijk!
Is er iemand die mij alsjeblieft kan vertellen wat hier aan gedaan kan worden?
Vlinderkind
Re: Wanhopig! Wie kan mij advies geven?
Ja.
Nee dus!
Gister verwijderd.
:D ja en dat was ik niet maar degene die met mij mee was wel :wink: