Hallo,
Ik heb ik augustus een tand moeten laten ontzenuwen en heb sindsdien last van een slechte smaak rond die tand. Ik heb reeds 4 keer terug geweest naar de tandarts en die heeft de vulling al herstoken maar het probleem blijft zich stellen. Vandaag ben ik bij een andere tandarts geweest in de hoop eindelijk het probleem opgelost te krijgen. Echter wist die me te vertellen dat hier niets aan te doen valt omdat mijn tandpapil tussen 2 tanden verdwenen is waardoor er een holte ontstaan is. Ik moet er gewoon mee leren leven. Ik vind dit verschrikkelijk natuurlijk en hoop hier toch nog een of andere oplossing te vinden. Iemand ervaring mee?
alvast bedankt
Ik heb ik augustus een tand moeten laten ontzenuwen en heb sindsdien last van een slechte smaak rond die tand. Ik heb reeds 4 keer terug geweest naar de tandarts en die heeft de vulling al herstoken maar het probleem blijft zich stellen. Vandaag ben ik bij een andere tandarts geweest in de hoop eindelijk het probleem opgelost te krijgen. Echter wist die me te vertellen dat hier niets aan te doen valt omdat mijn tandpapil tussen 2 tanden verdwenen is waardoor er een holte ontstaan is. Ik moet er gewoon mee leren leven. Ik vind dit verschrikkelijk natuurlijk en hoop hier toch nog een of andere oplossing te vinden. Iemand ervaring mee?
alvast bedankt
Re: tandpapil weg waardoor slechte smaak
ik dacht zelf ook om de kies, waar ik oorspronkelijk pijn had, te laten uittrekken, zo zou het ook opgelost zijn.
maar de tandarts waar ik vandaag geweest ben raadt me dat af, hij zegt dat de twee kiezen naast het gat scheef gaan komen te staan en die van langs boven naar beneden zal zakken????? is dit niet een rare uitleg?
Het is natuurlijk zonde om de kies te laten trekken. En de uitleg van je tandarts is niet raar hoor. De kiezen naast het gat kunnen inderdaad scheef gaan staan, en de kies ertegenover kan iets uit gaan groeien. Dat komt omdat die opeens alle ruimte krijgt.
Toch?
dus overweeg ik toch om die kies te laten uittrekken. zijn er mensen hier met een uitgetrokken kies? hebben jullie daar last van?
Als antwoord op Re: tandpapil weg waardoor slechte smaak door Romy32
slechte adem
zie mijn antwoord op de…